Основні медійні тренди першої передвиборчої кампанії-2019. Попередній аналіз -Запрошення на прес-конференцію

28 лютого 2019 року ГО «Інститут демократії імені Пилипа Орлика», ГО «Детектор медіа» та ГО «Інститут масової інформації» проведуть прес-конференцію, присвячену результатам незалежних моніторингів новин у інтернет-медіа з акцентом на дотриманні стандартів напередодні виборів та поширення меседжів російської пропаганди.

Під час заходу буде синхронний переклад англійською.

Місце проведення заходу: Інформаційне агентство «Укрінформ»
Адреса: м.Київ, вул. Б. Хмельницького, 8/16.

Дата та час: 28 лютого 2019 року з 11:00 до 12:00.

Учасники
Оксана Романюк, виконавча директорка ГО “Інститут масової інформації”;
Наталя Лигачова, голова ГО “Детектор медіа”;
Світлана Єременко, виконавча директорка Інституту демократії імені Пилипа Орлика;
Галина Петренко, директорка ГО “Детектор медіа”;
Тарас Шевченко, директор Центру демократії та верховенства права;
Ольга Айвазовська, голова правління ВГО «Громадянська мережа «Опора».

Під час прес-конференції медійні ГО «Інститут масової інформації» та «Детектор Медіа» презентують результати незалежних моніторингів новин в провідних інтернет-медіа та оцінку всіх інформаційних форматів на телебаченні, включно із новинами, ток-шоу, підсумковими програмами. Також будуть представлені дані моніторингу російських наративів в українських медіа та висвітлення подій в Україні рейтинговими російськими ток-шоу.

У свою чергу, ГО «Центр демократії та верховенства права» та ВГО «ОПОРА» нададуть оцінку перебігу передвиборчої кампанії в медіа, про перспективи законодавчих змін, а також особливості регулювання ЗМІ в передвиборчий період.

На захід запрошуються представники міжнародних організацій, громадського сектору та ЗМІ.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *