Чому важливо бути медіаграмотним?

Тренінг з медіаграмотності

Що можна протиставити «джинсі» та порушенню стандартів в українській журналістиці? Медіаграмотного читача!

Якщо аудиторія готова критично сприймати матеріали мас-медіа, то замовні тексти та тексти, написані із порушеннями журналістської етики, просто не продаватимуться. Саме тому тренінги з медіаграмотності серед населення набувають популярності.

У березні-червні цього року експертка Інституту демократії ім. Пилипа Орлика Наталія Стеблина, спільно з Комітетом виборців України, провела шість тренінгів з медіаграмотності у районах Одеської області: Кодимському, Тарутинському, Любашівському та Болградському.

Слухачами були дорослі (переважно освітяни, бібліотекарі) та школярі, які жваво обговорювали проблеми сучасної української журналістики, розпізнавали фейки та маніпуляції в медіа.

Загалом, як з-поміж дорослих слухачів, так і серед молоді, спостерігається вкрай негативне і скептичне ставлення до ЗМІ. Жителі Одеської області практично не довіряють журналістам, також вони обізнані у тому, що мас-медіа, особливо місцеві, відстоюють позицію свого власника, тому довіряти написаному на 100% не можна.

Реалізація цього проекту стала можливою завдяки підтримці американського народу, що була надана через проект USAID «У-Медіа»

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *