Українські медіа

Тренінг: Нові медіа та професійні стандарти журналістики, або Чи потрібні регіональні медіа у цифровому світі? – анонс

Оприлюднено Оприлюднено в Анонси

Запрошуємо журналістів чернігівських місцевих медіа, журналістів і редакторів районних видань, блогерів і громадських журналістів на практичний тренінг «Нові медіа та професійні стандарти журналістики, або Чи потрібні регіональні медіа у цифровому світі?»

Тренінг в Чернігові проходитиме в суботу, 18 листопада 2017 р., у приміщенні федерації профспілкових організацій за адресою: вул.Шевченка, 5 (конференц-зала на 4 поверсі).

Ви отримаєте корисні інструменти та навички для просування вашого видання в Інтернеті, соціальних мережах, створенні й наповненні сайту вашого медіа.

Для участі потрібно обов’язково зареєструватися за посиланням https://goo.gl/yCzF5m !

Програма заходу:

09.45-10.00 – реєстрація, кава.

10.00-11.30 – Регіональні ЗМІ за часів нових медіа. Як інтернет змінює новини і чому це загрожує демократії? Прес-релізм у ЗМІ, або як журналісти допомагають владі виховувати слухняних громадян. Професійні стандарти та «джинса» в регіональних медіа.

11.30-11.45 – кава-пауза.

11.45-13.15 – Робота журналіста з соцмережами. Чи працюють у мережі традиційні способи перевірки інформації? Перевірка фотографій та іншої інформації із соцмереж. Як розпізнати пропаганду в мережі? Альтернативні факти та постправда. Акаунти політиків у соцмережах як джерело інформації. Дональд Трамп та «thefakenewsmedia».

13.15-13.45 – перерва на обід.

13.45-15.15 – Етапи створення сайту, робота із «Wordpress». Просування сайту: push-канал та pull-канал. Просування сайту в соцмережах. Особливості розміщення реклами в інтернеті та в друкованих ЗМІ: як це радять робити на «Бі-Бі-Сі». Дизайн головної та внутрішньої сторінок сайту. Фото в інтернеті.

15.15-15.30 – кава-пауза.

15:30- 17:00 – Особливості споживання новин в мережі, чи вміють читачі розпізнавати маніпуляції, «джинсу» та пропаганду. Чим аудиторія інтернет-новин відрізняється від аудиторії «традиційних» ЗМІ? Для чого потрібні місцеві медіа та звідки пересічний українець дізнається інформацію про «місцеві справи».

Тренер: Наталія Стеблина, медіа експерт, координатор одеської експертної групи Інституту демократії імені Пилипа Орлика з моніторингу регіональних ЗМІ , редактор рубрики «Медіадослідження» на сайті «HappyMisto.od.ua», доцент кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Одеського національного університету імені І. І. Мечникова (м. Одеса).

Просимо за можливості мати ноутбук чи планшет.

Захід проводиться Інститутом демократії імені Пилипа Орлика (Київ) за підтримки USAID через Інтерньюз.

USAID

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *