Менше джинси – краща якість? Як українські регіональні ЗМІ дотримувалися стандартів у серпні 2024
Кількість джинси та неналежно маркованої реклами у регіональних виданнях України у серпні була дуже незначною. Найбільшою проблемою був офіціоз – необроблені матеріали від місцевої влади, правоохоронних органів тощо. Пояснити такі результати можна літнім затишшям, зменшенням рекламного ринку, особливо для релокованих медіа, а також і тим, що деякі видання більш відповідально ставилися до розмежування рекламного та редакційного контенту.
Щодо партій, які джинсували у медіа, то це «Батьківщина» та «Слуга народу». Згадували також і Петра Порошенка. Ідентичний матеріал із ознаками замовності про те, як «слуги» допомагають державі постачати дрони ЗСУ, експерти знайшли у трьох різних регіонах. Подекуди просували й місцеву владу…