Викладачі Фахового коледжу «Універсум» перевірили і підтвердили рівень своєї медіаграмотності

Наприкінці січня Інститут демократії імені Пилипа Орлика провів тренінг з медіаграмотності для викладачів Фахового коледжу «Універсум» Київського столичного університету імені Бориса Грінченка. Більше ніж 30 педагогів, що навчають мові, математиці, хімії, історії, інформатиці, менеджменту, музиці тощо зацікавилися темою, бо усвідомлюють можливі негативні наслідки від несвідомого споживання інформації та важливість критичного мислення загалом.

Медіаграмотність – для представників влади Сумщини

Протягом трьох днів у Сумському регіональному центрі підвищення кваліфікації Сумської обласної державної адміністрації проходило навчання з медіаграмотності, вела яке координаторка сумської регіональної групи Інституту демократії імені Пилипа Орлика, доцентка кафедри журналістики та філології Сумського державного університету Алла Федорина.

Редакції, що навчаються в Екстернаті ІДПО, планують опанувати аналітику та надати більше сенсу розважальним матеріалам

Під час онлайн-тренінгу, що відбувся 9 і 10 січня, редактори та журналісти дізналися, за якими критеріями медіаексперти оцінюють якість контенту та зробили самооцінку, виокремили риси, притаманні ідеальному сучасному медіа (серед них, окрім оперативності та достовірності – позитивність!), обговорили шляхи урізноманітнення використовуваних жанрів та наповнення тематичних сторінок розважально-пізнавального змісту.

Російські ліберали: друзі чи вороги України?

Очільниця Інституту демократії ім. Пилипа Орлика Світлана Єременко та аналітикиня ІДПО Наталя Стеблина взяли участь в дискусії “Хорошие русские” – хто вони? (феномен “хороших русских” у гібридній війні московії проти України і Заходу), яка відбулась 19 грудня в Медіацентрі Генеральної дирекції з обслуговування іноземних представництв.

Екстернат ІДПО допомагає локальним редакціям «почуватись потрібними, почутими» і надихає почути свої аудиторії

Представниці і представники 10 локальних медіа, що пройшли конкурсний відбір до навчального курсу «Екстернат ІДПО», працювали на тренінгу «Аудиторія та її потреби» в Києві 6-7 грудня 2024 року. З цієї теми розпочинається шестимісячний курс, покликаний оновити знання регіональних редакцій щодо сучасних підходів та вимог до роботи медіа та журналістів. До третього набору Екстернату потрапили газети та сайти з восьми областей України: Харківської, Дніпропетровської, Миколаївської, Полтавської, Черкаської, Рівненської, Волинської та Чернівецької.

Навчання для редакторів прикордоння організовують самі редактори

Тренінг «Підвищення журналістських і редакторських навичок: основи стійкості медіа», що відбувся у Сумах, був певною мірою унікальним. Адже організатором обласного заходу вперше стало локальне видання – ТОВ «Великописарівська газета «Ворскла». Медіа довгі роки працювало у Великій Писарівці, а тепер це єдине релоковане видання Сумщини після руйнування росіянами значної частини селища і самої редакції.

Третій набір в «Екстернат ІДПО» готується до старту навчання

Раз на два роки Інститут демократії імені Пилипа Орлика оголошує набір на навчання, яке отримало назву «Екстернат», де за шість місяців редакції локальних медіа отримають знання та менторську підтримку з головних питань роботи редакції: задоволення потреб читацької аудиторії, створення якісного контенту в сучасних форматах, менеджменту, маркетингу, грантрайтингу та використанню штучного інтелекту. До 1 листопада 2024 року можна було подати заявку про бажання долучитися до Екстернату, і цією нагодою скористалися більше 20 медіа з 13 областей України. З них експерти ІДПО обрали десятку «бюджетників», а іншим запропонували бути «вільними слухачами».