“Фастфуд”, клікбейт, паніка: головні вороги українського інформаційного фронту
Ми спробували розібратися, з якими головними викликами та проблемами стикається наш інформаційний фронт.
Статті експертів інституту та запрошених авторів.
Ми спробували розібратися, з якими головними викликами та проблемами стикається наш інформаційний фронт.
На тренінгах із медіаграмотності експерти ІДПО наполегливо наголошують: сьогодні слід вірити лише тій інформації, що має прозору достовірність.
Від «найкращих» традицій популяризації себе, чудових, працьовитих і невтомних, наше чиновництво, на жаль, відмовитися не може. Ми вже не раз говорили про це.
Інформаційний простір України сьогодні зосереджений на війні. Але разом з очищенням нашої землі від агресора, в суспільстві є запит на самоочищення: влада і громадяни мають навчитися жити за принципами сучасного цивілізованого світу.
Почасти ось так: елементарною неграмотністю й неуважністю мас-медійників може зводитися нанівець українська справа.
Здавалося б, на запитання, чому в Одесі немає світла, відповідь проста. Бо росіяни. Але якщо ти на службі у росіян, то, звісно, потрібно вигадувати різноманітні нісенітниці, щоб ввести читачів в оману.
Експерти, які проводили моніторинги житомирських газет та сайтів з кінця лютого і до вересня поточного року, помітили, що проросійські меседжі, яких практично не стало після 24 лютого, знову з’явились на сторінках житомирського популярного тижневика «Субота». У виданні використовують маніпулятивні прийоми, коли газетний контент створений не конкретними авторами, а «вибором редакції» публікують витримки з виступів відомих своєю проросійською позицією медійних персонажів, емоційні пости з соцмереж та «бородату» російську попсу з 90-х.