Кремлівська пропаганда проти “Грузинської мрії”: хто переможе у війні за людський розум

Сучасна антизахідна і антиукраїнська пропаганда, яку Кремль продукує для Грузії, спрямована на зміну суспільної думки та на пошук союзників. Одним з них є правляча партія “Грузинська мрія”, яка стала не лише ретранслятором частини пропагандистських меседжів Кремля, а й сама продукує наративи, які запозичує північний сусід для створення альтернативної реальності. 

Усіма правдами: медійники Румунії, Молдови і України допомагають одне одному викривати фейки Кремля

Ми продовжуємо досліджувати, чого не вистачає журналістам Румунії та Молдови, щоб оперативно та правдиво висвітлювати війну Росії проти України.  Проблем, як виявилося, […]

Про фейки, дезінформацію та пошук правди у ЗМІ

Наприкінці минулого року в межах проєкту “ВИЯВЛЯЄМО, ЩОБ ПРОТИДІЯТИ. Загрози російської дезінформації серед вразливих груп, зокрема – жінок Сумської, Житомирської і Полтавської областей – внутрішньо переміщених осіб та мешканок прикордонних районів”, у Полтавській та Гадяцький громадах було проведене анкетування серед ВПО, що проживають у цих місцевостях.

«Задушив, а тіло розчленив». Навіщо телеграм-канали накопичують негатив та чим це небезпечно

«Чорнухою», нецензурною лайкою, хейтерськими коментарями, репостами хардкорного відео з російських джерел та іншим подібним контентом підміняють новини деякі українські анонімні телеграм-канали. Такі канали є популярними джерелами новин серед вразливих груп українців, зокрема – жінок Сумської, Житомирської і Полтавської областей – внутрішньо переміщених осіб і мешканок прикордонних районів. Накопичення негативу джерелами новин є одною з основних інформаційних загроз для цієї аудиторії. Такого висновку дійшли експерти проєкту «Виявляємо, щоб протидіяти», які протягом листопада-грудня 2023 року здійснювали моніторинг регіональних і всеукраїнських медіа. Проведене напередодні опитування підказало, які саме медіа варто дослідити.

Як соціальні мережі та месенджери впливають на новини місцевих медіа: “героїчний кабан”,”Васіліч-путін” та мантри псевдополітологів і екстрасенсів

Не секрет, що традиційні медіа – газети, телебачення, радіо – в останнє десятиліття значно втратили аудиторію. Особливо місцеві, кількість яких катастрофічно зменшується, а якість не росте з об’єктивних причин, серед яких і конкуренція з більш доступними соціальними платформами та месенджерами. Вони популярні, попри повну відсутність будь-яких професійних норм і редакційних політик.