Скільки коштує слово на прикордонні або кому потрібне місцеве радіо?

Оприлюднено Залишити коментарОпубліковано в Аналітика

на відміну від роздержавлених газет, міські/районні радіостанції, засновниками яких були владні структури, залишилися комунальними підприємствами органів місцевої влади. Люди в цих органах значною мірою змінилися, відповідно, змінилося ставлення до заснованих студій. І тепер від нових депутатів залежить, чи говоритиме місцеве радіо. А розуміючи, що депутати переважно є дилетантами в питаннях інформації, маємо розуміти й те, що можемо втратити аудіо-канал інформування населення. Чи проблема це для України?

Як регіональні телеграм-канали Одеси та Харкова пишуть про вакцинацію

Оприлюднено Залишити коментарОпубліковано в Аналітика

Одночасно із вакцинацією стартувала і кампанія із її дискредитації. І цілком очевидно, хто саме за цим стоїть. Не встигла перша партія індійської вакцини потрапити в Україну, як російські пропагандисти розпочали черговий свій наступ на українське інформаційне поле. Кричали про нібито сумнівну якість західних вакцин, жахливі побічні ефекти від них, провал вакцинації в ЄС та залежну від Заходу українську владу, що наражає власний народ на небезпеку, відмовляючись від Спутніка-V. До цієї ж кампанії долучилися й нові медіа.

Студенти-журналісти оцінили прозорість вінницьких ЗМІ

Оприлюднено Залишити коментарОпубліковано в Аналітика

Студенти кафедри журналістики Донецького національного університету імені Василя Стуса навчилися оцінювати прозорість регіональних ЗМІ, використовуючи відкриті реєстри. Свою роботу «Чи є прозорими Вінницькі ЗМІ» вони підготували під керівництвом аналітикині Інституту демократії імені Пилипа Орлика Наталії Стеблини.

Описовий звіт за січень 2021 року – онлайн-медіа Вінниці (студентський моніторинг)

Оприлюднено Залишити коментарОпубліковано в Аналітика

У січні було здійснено моніторинг провідних онлайн-медіа Вінниці: «20 хвилин» та «Вінниця.інфо». Період моніторингу 18 – 24 січня 2021 року. Загалом проаналізовано –193 робіт. Моніторинг здійснювала студентська група практикантів із кафедри журналістики Донецького національного університету імені Василя Стуса.

Джинса в регіональних медіа: Київ та Київська область – студентська робота

Оприлюднено Залишити коментарОпубліковано в Аналітика

Моніторинг медіа Києва і Київської області («Великий Київ» та «КиевВласть») на виявлення прихованої політичної реклами чи антиреклами, знаної також як джинса.

Джинса в регіональних медіа: Черкаська і Полтавська області – студентська робота

Оприлюднено Залишити коментарОпубліковано в Аналітика

Дослідження черкаського онлайн-видання «Про все» та полтавського онлайн ЗМІ «Полтавщина» щодо замовних матеріалів, опублікованих під час місцевих виборів 2020.