«Зробимо» журналістів разом, або політична комунікація доби Зеленського

Оприлюднено Залишити коментарОпубліковано в Аналітика

Дивні взаємини між адміністрацією Зеленського та українськими медіа неодноразово дарували українцям оригінальні інфоприводи.

Ще раз про «особливий статус» для ОРДЛО

Оприлюднено Залишити коментарОпубліковано в Аналітика

6 липня збіг термін так званого «ультиматуму Путіна», у якому Росія вимагала від України представити план внесення змін у Конституцію для закріплення особливого статусу окупованих територій Донбасу.

Що писати, коли немає подій?

Оприлюднено Залишити коментарОпубліковано в Аналітика

Коли на початку 90-х я працював у редакції новин Дніпропетровського обласного радіо, у нас була така собі старенька синя папка, до якої час від часу ми відкладали «вічні матеріали». Це робилося на випадок, коли в якийсь із днів буде замало подієвих повідомлень і випуск новин доведеться «розбавляти» чимось умовно актуальним.

«Валютна паніка», «онлайн-уроки на тлі прапора ЛГБТ» та «війна в Донбасі»: як за часів COVID-19 працює одеський «Таймер»

Оприлюднено Залишити коментарОпубліковано в Аналітика

Експерти ІДПО уже упродовж декількох років слідкують за діяльністю проросійського одеського сайту «Таймер».

Спілкування у стилі карантину: як працювати сьогодні з джерелами інформації?

Оприлюднено Залишити коментарОпубліковано в Аналітика, Статті

Невелике опитування колег нагадало, які різні вимоги ставить до нас специфіка різних видів ЗМІ. Хоча немало проблем схожі для всіх: від доїзду на роботу до складності з відрядженнями.

COVID-19 через призму житомирських інтернет-медіа

Оприлюднено Залишити коментарОпубліковано в Аналітика, Статті

Основною темою усіх без виключення ЗМІ стала пандемія, спричинена вірусом COVID-19 ,який ще донедавна вважався бідою, що спіткала далекий Китай. Якщо ще трохи більше місяця тому тема COVID-19 була в топі лише всеукраїнських медіа, то нині вона домінує в локальному інтернет-просторі. З 16 березня до 6 квітня на тему CОVID-19 та пов’язаних з пандемією карантинних заходів на місцевих сайтах Житомирської області щодня виходить в середньому від 30 до 40% від усіх новин.