Медіарух рішуче протестує проти спроб тиску на незалежні медіа з боку представників державної влади – Заява

Ми, українські журналісти та медійні організації, учасники Медіаруху, рішуче протестуємо проти спроб тиску на незалежні медіа з боку представників державної влади, що стає все більш системним.

Медіа Вінниччини «перевірили на міцність» свої професійні знання на тренінгу ІДПО

За ініціативи Національної ради з питань телебачення та радіомовлення України у Вінниці відбувся другий з чотирьох запланованих тренінг для регіональних медіа «Якісне інформування аудиторії: як уникнути помилок при підготовці контенту?».

Що дає сили локальним медіа в часи війни? Професійна солідарність і дружні обійми

13 вересня 2024 року у Києві відбулася всеукраїнська конференція регіональних засобів масової комунікації «Українські локальні медіа під час війни: що дає сили?», яку організував Інститут демократії імені Пилипа Орлика.

Під час тренінгу з медіаграмотності львівські медіа «звірили годинники» та налаштувалися на спротив дезінформації

11 вересня 2024 року у Львові відбувся тренінг з медіаграмотності та протидії дезінформації «Якісне інформування аудиторії: як уникнути помилок при підготовці контенту?».

Зберегти Суспільне мовлення – зберегти демократію (заява громадських організацій)

Ми, організації громадянського суспільства, закликаємо Кабінет Міністрів України та Верховну Раду України підтримати справедливе фінансування Суспільного мовлення у Держбюджеті на 2025 рік. […]

Хакатон зібрав фактчекерів з усієї України для розробки антифейкових креативів

Києві відбувся хакатон «Євроінтеграція без дезінформації», організований Представництвом Європейського Союзу в Україні в межах «Проєкту з підвищення обізнаності та посилення стійкості до дезінформації про ЄС в Україні». Захід зібрав журналістів та громадських діячів з різних куточків України. Протягом дня ми вчилися створювали креативи для протидії ворожій пропаганді. 

У Дніпрі вчилися протидіяти прихованим впливам російської пропаганди

Сьогодні багатьом українцям добре знайоме поняття пропаганди. Особливо гостро про це почали говорити після повномасштабного вторгнення. І якщо з відкритою пропагандою все більш-менш зрозуміло, то набагато складніша ситуація із замаскованою. Саме це проблемне питання досвідчені медійники та журналісти-початківці розбирали під час тренінгу, який організував Інститут демократії імені Пилипа Орлика у партнерстві з Дніпровським центром журналістської солідарності НСЖУ.