Що можна протиставити «джинсі» та порушенню стандартів в українській журналістиці? Медіаграмотного читача!
Якщо аудиторія готова критично сприймати матеріали мас-медіа, то замовні тексти та тексти, написані із порушеннями журналістської етики, просто не продаватимуться. Саме тому тренінги з медіаграмотності серед населення набувають популярності.
У березні-червні цього року експертка Інституту демократії ім. Пилипа Орлика Наталія Стеблина, спільно з Комітетом виборців України, провела шість тренінгів з медіаграмотності у районах Одеської області: Кодимському, Тарутинському, Любашівському та Болградському.
Слухачами були дорослі (переважно освітяни, бібліотекарі) та школярі, які жваво обговорювали проблеми сучасної української журналістики, розпізнавали фейки та маніпуляції в медіа.
Загалом, як з-поміж дорослих слухачів, так і серед молоді, спостерігається вкрай негативне і скептичне ставлення до ЗМІ. Жителі Одеської області практично не довіряють журналістам, також вони обізнані у тому, що мас-медіа, особливо місцеві, відстоюють позицію свого власника, тому довіряти написаному на 100% не можна.
Реалізація цього проекту стала можливою завдяки підтримці американського народу, що була надана через проект USAID «У-Медіа»