Валерій Дрешпак

Експерт з моніторингу друкованих та онлайн видань проекту ІДПО. Журналіст, науковець, медіатренер. Доктор наук з державного управління, професор. Член правління Дніпропетровської обласної організації НСЖУ.

У 1992 році закінчив Дніпропетровський державний університет, спеціальність «Українська мова та література», спеціалізація – «Журналістика».

У 2020 році закінчив Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця, кваліфікація – магістр за спеціальністю «Журналістика».

У 1998 році проходив стажування для працівників регіональних ЗМІ України у Шведському інституті підвищення кваліфікації журналістів (FOJO). У 2001 році за програмою “Громадські зв’язки: підвищення навиків журналістів для представників з України” брав участь у навчальному візиті до США з питань діяльності локального телерадіомовлення (Консорціум Міссісіпі з Міжнародного Розвитку). У 2002 році пройшов навчання за програмою “Радіоменеджмент: планування програм / робота з кадрами” (Навчальний центр радіо “Німецька хвиля”).

Працював редактором редакції новин радіо Дніпропетровського обласного державного телерадіооб’єднання, завідувачем сектора масової інформації виконкому Дніпропетровської міськради, начальником управління по взаємодії із ЗМІ Дніпропетровської ОДА, заступником генерального директора з радіо Дніпропетровської обласної держтелерадіокомпанії.

Як науковець досліджував питання державної політики у сфері засобів масової комунікації, взаємодії органів публічної влади з медіа та громадськістю, семіотичні аспекти публічної комунікації.

Нині – професор кафедри журналістики Університету митної справи та фінансів. Викладає дисципліни «Жанрологія», «Практична стилістика», «Урядові комунікації», «Прикладна журналістика», «Медіариторика», «Корпоративні медіа» та інші.

Експерт з медіаполітики та масових комунікацій тематичних проектів прес-клубу ДОО НСЖУ. Автор понад 190 наукових і навчально-методичних праць з питань державної політики у сфері масових комунікацій, сучасних інформаційно-комунікаційних технологій, прикладної семіотики, журналістики.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *