Заходи

Журналісти і фахівці з комунікацій Київщини прослухали тренінг ІДПО з медіаграмотності

Оприлюднено

Тренінг ІДПО «Медіаграмотність як захист проти інформаційних впливів» відвідали 25 представників локальних медіа та влади Київщини.

22 серпня 2019 року в Києві представники роздержавлених медіа та фахівці з комунікацій, що представляють владу в районах Київської області, взяли участь в тренінгу «Медіаграмотність як захист проти інформаційних впливів». Ініціатором неформального навчання вчергове виступила ГО «Інститут демократії імені Пилипа Орлика» (ІДПО) за підтримки Медійної програми в Україні, яка фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) і виконується міжнародною організацією Internews.

На тренінгу случахі та слухачки актуалізували свої знання щодо правил та стандартів, за якими мають працювати сучасні медіа, обговорили роль локальних медіа у розвитку громад та дійшли висновку, що головним «замовником» контенту має бути не власник медіа, а його аудиторія. За словами однієї з учасниць, редакторки німецької редакції Українського радio Людмили Андрійчук, їй сподобалися «важливі практичні завдання та детальне пояснення всіх стандартів». Фахівчиня з організації консультативних послуг КП «Центр публічної комунікації та інформації» Марія Акуленко зауважила, що отримала корисну інформацію: «Багато чого я відчувала, але це були здогадки. На тренінгу отримала фахове підтвердження».

Як пояснила медіатренерка ІДПО Тетяна Строй, учасники та учасниці заходу, з одного боку, є споживачами інформації (і повинні вміти аналізувати, оцінювати, ставити питання стосовно того, що вони дивляться, чують або читають), а з іншого – її виробниками та постачальниками, і тому мають можливості впливати і навіть маніпулювати аудиторією. Саме тому друга частина навчання стосувалась вміння розрізняти фейки, «джинсу», пропаганду та взагалі ангажованість ЗМК. «Сподіваємось, що спілкування та навички, здобуті на тренінгу, сприятимуть покращенню якості контенту локальних медіа та підвищенню рівню критичного мислення учасників по відношенню до вітчизняного медійного ринку», – резюмувала медіатренерка.

В тренінгу взяли участь 25 осіб, що представляли медіа та місцеву владу Білої Церкви, Ірпеня, Бучі, Борисполя, Обухова, Яготина та Києва. Цей тренінг є частиною проекту ІДПО «Моніторинг роздержавлених регіональних медіа».

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *