«Як навчити школяра написати новину, розуміти стандарти журналістики, не вірити замовним матеріалам і їх розрізняти», – вебінар для керівників шкільних гуртків журналістики та редакцій шкільних газет.
2 дні Х 2,5 години для поліпшення Ваших навичок у сфері медіа.
16-17 червня з 11.00 до 13.30 у системі zoom
Просимо акредитуватися до 18.00 13 червня, заповнивши анкету за цим посиланням https://forms.gle/rv89TreZ6wzsPUue8
Цього року через карантин не відбувся Всеукраїнський турнір юних журналістів; на Сумщині відкладено на наступний навчальний рік обласний конкурс шкільних видань. Чи варто засмучуватися з цього приводу? З одного боку – так, з іншого – є час і можливість поліпшити знання та практичні навички керівників шкільних гуртків, де навчають журналістики та випускають шкільний медійний продукт. А це значить – поліпшити знання і навички дітей, що допоможе їм не лише на турнірах і конкурсах, а у подальшому фаховому становленні.
Запрошуємо Вас до участі у вебінарі, де говоритимемо:
Першого дня
– про суттєву відмінність шкільного твору та журналістського матеріалу
– поняття новини
– без яких складових у вас ніколи не вийде справжній журналістський матеріал – чи для шкільної газети, чи для центрального каналу
– що зробити, щоб ваш матеріал захотіли прочитати
– що таке факт із точки зору журналістики та як із ним поводитися
Другого дня
– хто вигадав стандарти журналістики та для чого вони потрібні
– все про замовні матеріали та як їх розрізняти
Практичні вправи та невеличке домашнє завдання допоможуть Вам закріпити тему.
Навчання безкоштовне.
Вебінар веде постійний член журі ВТЮЖу, сертифікована за темою медіаосвіти тренерка, медіаекспертка Інституту демократії імені Пилипа Орлика, заслужена журналістка України Алла ФЕДОРИНА.
За довідками звертайтеся за адресою afedoryna@ukr.net, gvozdyk.o@gmail.com
Захід став можливим за підтримки Медійної програми в Україні, яка фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) і виконується міжнародною організацією Internews. Висновки й точки зору, що висловлені в публікації / моніторингових звітах, є виключно експертними судженнями Інституту демократії імені Пилипа Орлика і можуть не збігатися з точкою зору USAID чи Internews.