media

«Я» журналіста як специфічний прояв інформаційного приводу

Загалом про «Я» журналіста, журналістське «Я» та «Я» в журналістиці розмови рівня дебатів точаться далеко не одне десятиліття. За цей час вигранилась одна із дієвих та етично вивірених форм їх реалізації – коментарі.

Баланс

Про культуру збалансованості в українських медіа

Моніторинг регіональних друкованих та Інтернет-медіа на предмет дотримання ними професійних стандартів проводиться Інститутом демократії імені Пилипа Орлика вже не перший рік і весь цей час експерти як одну з проблем називають низькі показники за одним з таких стандартів як дотримання балансу думок у публікаціях.

комунікації

Віддай свою здобич. Нотатки на руїнах соціальних комунікацій – Юрій Костюченко

Сьогодні, на тлі помітної радикалізації, втомленості суспільства від хронічного стресу та зниження пост-революційної ейфорії, все більш помітними стають прояви агресивної роз’єднаності суспільства на рівні окремих груп.

Наталя Стеблина

Як навчити читачів боятися українських військових, або майстер-клас про пропаганду від одеського видання «Таймер»

Як засвідчує моніторинг Інституту демократії імені Пилипа Орлика, українські військові фігурують у «Таймері» в негативному контексті — на сайті про них пишуть лише тоді, коли вони стали винуватцями якогось злочину або підозрюються в ньому.