Агресивні пости у соцмережах, альтернативні факти, навішування ярликів, радикальні, а часом і геть дискримінаційні заяви – усі ці прийомчики Дональд Трамп та його команда використовували під час передвиборчих перегонів у 2016 році. І як бачимо, це спрацювало. Президент США назавжди змінив світову політичну комунікацію.
А що ж наші українські політики? Чи спрацьовують подібні технології у нас? Чи вміють наші кандидати у президенти ними користуватися? І головне – чи готові ми протистояти маніпуляціям, джинсі, навалі ботів та відвертим фейкам?
Насправді навчитися виявляти дезінформацію, відокремлювати «заказуху» від якісної інформації та не піддаватися істерії соцмереж – дуже просто. Цьому і буде присвячений майстер-клас аналітикині ІДПО Наталії Стеблини, під час якого слухачі дізнаються:
• Соціальні мережі у руках політика: як створити твіт у стилі Трампа?
• Передвиборчі маніпуляції по-українськи: чи можемо ми перевіряти заяви кандидатів так, як це роблять американські журналісти?
• «Fake news» усі ці ваші пули?!»: чи можна довіряти передвиборчим рейтингам і яким саме?
• Як відрізнити політичну рекламу від «джинси»? Огляд найбільш «трешової» заказухи з українських ЗМІ.
• В яких мас-медіа найбільше порушень перед виборами, як викривати ботів та перевіряти інформацію із соцмереж?
Майстер-клас відбудеться 12 березня о 19:00 в Impact Hub Одеса.
Тренер: Наталія Стеблина, аналітикиня Інституту демократії імені Пилипа Орлика, кандидатка наук із соціальних комунікацій, координаторка Всеукраїнського моніторингу місцевої преси та он-лайн видань (2015-2018 рр.), авторка посібників «Етика у сфері соціальних комунікацій: професійні стандарти у журналістиці, рекламі та PR», «Новинна грамотність» (у співавторстві) «Посібник для місцевої преси: як регіональним журналістам працювати за часів нових медіа та кризи демократії» (у співавторстві).