Медіаграмотність: висвітлення передвиборчих перегонів у ЗМІ – анонс і програма тренінгу в Кривому Розі

Тренінг “Медіаграмотність: висвітлення передвиборчих перегонів у ЗМІ” проводиться у Кривому Розі та відбувається в рамках проекту Інституту демократії імені Пилипа Орлика «Моніторинг роздержавлених регіональних медіа» за підтримки Медійної програми в Україні, яка фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) і виконується міжнародною організацією Internews.

Кривий Ріг. 21 березня 2019 року 11:00 у Криворізькому національному університеті (вул. Віталія Матусевича, 11 ауд. 345)

Програма тренінгу:

11:00 Реєстрація

12:30-14:00 Сучасна політична комунікація: чи можуть журналісти протистояти пост-правді та популізму?
Як змінилася політична комунікація у цифрову добу і чому політикам легше маніпулювати
журналістами та аудиторією? Твіттер Д. Трампа у політичній боротьбі: чому політична комунікація
у соцмережах може бути небезпечною для демократії? Чи може бути акаунт політика у
соцмережах джерелом інформації для журналістів? Популізм, пост-правда та «альтернативні»
факти: що можуть на це відповісти журналісти?

14:00-14:15 – кава-брейк

14:15-15:45 «Джинса» у передвиборчій кампанії 2019. Основні замовники «джинси». Як виявляти матеріали із ознаками замовності і в чому різниця між«джинсою» та політичною рекламою? Фактчекінг заяв політиків. Основні прийоми впливу на читача у матеріалах із ознаками замовності. «Джинсові» рейтинги: як їх виявляти і як правильно писати про передвиборчі рейтинги.

15:45-16:00 – кава-брейк

16:00:17:30 Перевірка інформації за часів цифрових технологій Традиційні способи перевірки інформації: чи працюють вони у мережі? Перевірка акаунтів у соцмережах: у чому різниця між справжнім акаунтом і ботом? В яких випадках можна довіряти громадянським журналістам і як використовувати їхні матеріали у ЗМІ? Перевірка фото та відео. Фото- та відеофейки.

Інформація про тренера: Наталія Стеблина, аналітикиня Інституту демократії імені Пилипа Орлика, кандидатка наук із соціальних комунікацій, авторка підручників «Етика у сфері соціальних комунікацій», «Місцева преса: посібник для ЗМІ, або Як регіональним журналістам працювати за часів нових медіа та кризи демократії» (у співавторстві), публікацій на сайтах Mediasapiens, HappyMisto, Medialab, ukrainian-studies.ca, статей у наукових збірниках в Україні та за кордоном.

USAID

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *