27 березня – прес-конференція «Основні медійні тренди передвиборчої кампанії – 2019 в березні»

27 березня 2019 року ГО «Детектор медіа», ГО «Інститут масової інформації» у партнерстві з ГО «Інститут демократії імені Пилипа Орлика» проведуть прес-конференцію, присвячену результатам незалежних моніторингів інформаційних форматів на телебаченні, в інтернет-медіа та пресі в березні 2019 року. Акцент – на виборчій тематиці.

Зокрема:

  • висвітлення виборів, кампаній основних кандидатів в новинах восьми загальнонаціональних телеканалів, головних ток-шоу;
  • вперше – про висвітлення головних подій в ефірі інформаційних каналів;
  • моніторинг висвітлення української тематики в ефірі трьох головних ток-шоу на російському телебаченні;
  • моніторинг комунікації головних претендентів на посаду президента з Донбасом;
  • висвітлення діяльності основних кандидатів упрезиденти у 14-ти провідних онлайн-виданнях: чи вдалося дотриматися балансу?
  • основні замовники джинси в інтернеті, за підсумками президентської кампанії;
  • російські інтернет-наративи щодо українських кандидатів у президенти;
  • висвітлення виборчих перегонів у регіональних медіа.

Під час події буде забезпечено синхронний переклад англійською.

Місце проведення заходу: ІА «Укрінформ», вул. Б. Хмельницького, 8/16.

Дата й час: 27 березня 2019 року з 13:00 до 15:00.

Учасники:

Оксана Романюк, виконавча директорка ГО «Інститут масової інформації»;

Наталія Лигачова, голова ГО «Детектор медіа»;

Світлана Єременко, виконавча директорка Інституту демократії ім. П. Орлика;

Петро Бурковський, аналітик фонду «Демократичні ініціативи» ім. І. Кучеріва;

Олена Чуранова, аналітик ГО «Інститут масової інформації».

На захід запрошуються представники міжнародних організацій, громадського сектору та ЗМІ. Вхід вільний. Реєстрація на місці. Без попередньої акредитації.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *