Як триматися на плаву локальній редакції в умовах війни і – відповідно – відсутності чи суттєвого зниження традиційних доходів (реклами, передплати), від чого слід відмовитися, щоб мінімізувати витрати, на чому можна заробляти та що варто започаткувати, щоб отримувати прибуток?
Ці питання турбують чи цікавлять багатьох, якщо не кожного з керівників сучасних медіа в регіонах. Від початку роботи Екстернату ІДПО (грудень 2022 року) учасники і учасниці проєкту не приховували, що фінансові питання для них в пріоритеті.
Отже, 18-19 травня 2023 року в онлайн-форматі відбудеться тренінг «Монетизація локального медіа» від медіа експерта Бориса Родієвського, який готовий поділитися із колегами своєю колекцією рецептів, які дозволять місцевим редакціям достойно заробляти.
Зокрема, під час спілкування планується знайти відповіді на питання:
- як може заробляти редакція колишньої районки в телеграмі?
- як залучати не місцевих рекламодавців в локальні медіа?
- чи може SMM бути інструментом заробітку для редакції?
- що крім реклами ми можемо продавати?
Борис Родієвський в медіа бізнесі з 1994 року, пройшов шлях від рекламного агента до керівника медійних проектів, заснував РА «Агентство газетної реклами». Тренер має досвід підтримки регіональних ЗМІ, яку організовували Інститут розвитку регіональної преси, Інтерньюз, Рада Європи, ОБСЄ. Провів десятки тренінгів та консалтингових проектів для ЗМІ в Україні, Бєларусі, Казахстані, Грузії і, зокрема, передавав свій досвід учасникам першого Екстернату Інститут демократії імені Пилипа Орлика, що відбувався два роки тому.
(фото з FB тренера)