Міні-тренінг із медіаграмотності відбувся у Сумському місцевому центрі з надання безоплатної вторинної правової допомоги. Питань для обговорення було немало: хто з аудиторії є важливішим при донесенні інформації: клієнт чи потенційний клієнт? Як пояснити складне правове питання на своїй сторінці у соцмережах так, щоб зацікавити людину? Як розповісти про захід не сухо, а виразно? Про це та інше працівники Центру говорили з регіональною медіаексперткою Інституту демократії імені Пилипа Орлика Аллою Федориною.
Варто зазначити, що фахівці служби постійно долучаються до медіаосвіти, зокрема, були й на тренінгах за проєктом ІДПО. Це – політика керівниці Центру БВПД Валентини Трошечко, яка вважає, що, працюючи з людьми, треба вміти орієнтуватися у медіапросторі.
Цього разу основною темою розмови стала якість інформації, яку через соціальні мережі фахівці доносять до своєї аудиторії. Обговорили теоретичні засади, розібрали практичні завдання.
«Приємно спілкуватися з людьми, які налаштовані на результат, – говорить тренерка Алла Федорина. – Адже після розмови про вимоги до якості повідомлень уже не було проблем із аналізом постів на сторінці центру – учасники чітко бачили плюси і мінуси інформації, пропонували, як можна подати її краще».
Інформування – важлива складова діяльності працівників Центру, тож до навчання долучилися фахівці і центрального сумського офісу, і Білопільського, Краснопільського, Путивльського бюро правової допомоги.
«Вміння правильно подати матеріал у соціальній мережі, так, щоб його хотілося читати, є важливим навиком у будь-якій сфері, а особливо у правничій. Іноді знайти відповідь на якесь юридичне питання можна без сторонньої допомоги, звертаючись до інтернет-ресурсів. Проста мова, маленькі юридичні підказки стануть у нагоді нашим читачам», – говорить учасниця заходу Юлія Іваненко.
Працівниця центрального офісу Олена Ярем відзначила, що розмова про доступність і актуальність створюваної інформації стане запорукою створення цікавих публікацій, привабливих для споживачів.