Новини

Як дотримуватись журналістських стандартів в умовах цензури і війни

Оприлюднено

12 лютого 2015 р.  у Житомирському  прес-клубі (Житомир, майдан ім. С.П.Корольова,12) відбувся тренінг для журналістів ЗМІ Житомирської області «Як дотримуватись журналістських стандартів в умовах цензури і війни».

\"Фотографія\"12 лютого 2015 р.  у Житомирському  прес-клубі (Житомир, майдан ім. С.П.Корольова,12) відбувся тренінг для журналістів ЗМІ Житомирської області «Як дотримуватись журналістських стандартів в умовах цензури і війни». В заході взяли участь журналісти, фрілансери , студенти Інституту журналістики Житомирського державного університету.

Тренінг відбувся в рамках проекту Інституту демократії ім. Пилипа Орлика «Моніторинг публікацій у регіональних друкованих та інтернет медіа для оцінки дотримання стандартів журналістики» за підтримки програми «У-Медіа» міжнародної неурядової організації «Інтерньюз Нетворк». Тренінг проводив Отар Довженко — медіа-експерт, журналіст, викладач Українського католицького університету. Під час тренінгу були розглянуті питання:  Стандарти інформаційної журналістики ; Цензура, джинса і засоби боротьби з ними; Особливості роботи журналіста під час війни. Отар Довженко представив відео – презентацію матеріалу. Учасники отримали матеріали тренінгу в електронному вигляді. Журналісти обговорили ситуацію з дотриманням стандартів журналістики у місцевих ЗМІ та отримали відповіді на питання, які їх цікавили. \"Фотографія\"Медійники зі ЗМІ Житомирської області, серед яких 9 працюють в  друкованих медіа, 2 – на радіо та ТБ, 4 представляли інтернет – видання, 12 із обласних ЗМІ та 3 з районних, отримали знання про дотримання стандартів інформаційної журналістики, детально розібрали критерії стандартів – баланс точок зору, оперативність, точність, відокремлення фактів від коментарів, повнота представлення інформації. Отримали корисну інформацію про особливості дотримання журналістських стандартів під час війни. Журналісти також проаналізували характерні  ознаки «джинси» (матеріалів з ознаками політичної та комерційної замовності та можливості відмови журналістів від написання замовних  матеріалів. Присутні отримали мультимедійну презентацію тренінгу в електронному вигляді. Презентація тренінгу розміщена на сайті Житомирського прес-клубу та сторінці прес-клубу у мережі ФБ для ознайомлення журналістів, які бажали, але не мали змоги відвідати тренінг.

___________
Ірина Новожилова
голова Житомирського прес-клубу

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *