Вже не «terra incognita»: в Одесі пройшов майстер-клас “Фіксери та журналісти: особливості роботи ЗМІ під час війни”

Хто такі фіксери та локальні продюсери, хто може опанувати цю професію, у чому полягають особливості роботи ЗМІ під час війни? Про це йшла мова під час майстер-класу, який в Одесі організував Інститут демократії імені Пилипа Орлика.

Тренінги для студентів: ІДПО готовий протидіяти дезінформації навіть з бомбосховища

Тренінги з протидії дезінформації Інститут демократії імені Пилипа Орлика проводить для різних за віком, статтю та фахом аудиторій, бо знання інструментів перевірки достовірності інформації та тренування стійкості до сприйняття ворожих меседжів корисні будь кому. Останнім часом кожен другий такий тренінг проходить для здобувачів освіти в різних навчальних закладах, зокрема, Київщини. «Як не стати провайдерами брехні» 24 січня 2024 року дізнавалися студенти Державного податкового університету (Ірпінь), а 6 лютого – Фахового коледжу «Універсум» Київського столичного університету імені Бориса Грінченка.

ІДПО запустив новий освітній проєкт для фіксерів

У вівторок, 30 січня, Інститут демократії ім. Пилипа Орлика розпочав серію онлайн майстер-класів «Практичне фіксерство. Допомагаємо світу дізнатися правду про Україну». Протягом чотирьох місяців учасники курсу будуть вивчати та обговорювати різні аспекти роботи фіксерів в умовах війни.

Медіарух заявляє про системний тиск на незалежних журналістів та розслідувачів

Журналісти та медіа, учасники Медіаруху, закликають президента Володимира Зеленського рішуче засудити кампанію тиску на незалежних журналістів і розслідувачів та взяти під свій контроль розслідування злочинів проти медійників.

Інституту демократії ім. Пилипа Орлика – 30!

Інститут демократії ім. Пилипа Орлика є однією з найперших інституцій громадянського суспільства в Україні. Він був заснований ще до проголошення незалежності за ініціативою Фундації “Україна – США”. ІДПО офіційно зареєстровано у 1993, а його головною метою був розвиток демократії і впровадження реформ в Україні.

Київські студенти-маркетологи дізналися на тренінгу, як не стати «провайдерами брехні»

26 вересня 2023 року ІДПО провів тренінг «Інформація та дезінформація: як розрізнити та перевірити?» для студентів другого курсу спеціальностей «Маркетинг» та «Електронний маркетинг», що навчаються в Національному авіаційному університеті (Київ).