Українські медіа

Валіза з подвійним дном або дві реальності української журналістики

Медіа, якщо вони професійно продукують інформацію, мають сформувати в аудиторії набір ключових навичок, необхідних для критичного мислення, який включає в себе спостережливість, здатність до інтерпретації, аналізу, виведенню висновків, здатність давати оцінки.

Наталя Стеблина

В Одесі в матеріалах про переселенців бракує позитивних прикладів – Стеблина

Інтеграція місцевої громади важлива як для демократичних процесів (участі у місцевих справах, контролі за владою), так і для формування спільноти, де ніхто не почуватиметься відкинутим геть.

Роман Шостак

Що думають власники західноукраїнських ЗМІ про журналістські стандарти?

Власники та співвласники ЗМІ Львівської, Тернопільської та Івано-Франківської областей у серії відеоінтерв’ю для Львівського прес-клубу діляться думками щодо журналістських стандартів та явища джинси.

media

«Я» журналіста як специфічний прояв інформаційного приводу

Загалом про «Я» журналіста, журналістське «Я» та «Я» в журналістиці розмови рівня дебатів точаться далеко не одне десятиліття. За цей час вигранилась одна із дієвих та етично вивірених форм їх реалізації – коментарі.