Заходи

Навчися впізнати облуду й навчи цього інших – тренінг у Глухові

Оприлюднено

Тренінг із медіаграмотності за проектом Інституту демократії імені Пилипа Орлика цього разу відбувся у древньому Глухові, на базі агротехнічного інституту імені С.А. Ковпака Сумського національного аграрного університету. Як написав опісля місцевий сайт Нlukhiv.info: «У теплій, дружній атмосфері, з кавою і асортиментом смаколиків пройшов тренінг для журналістів та споживачів медіа-продукту…» Що ж, атмосфера для таких заходів […]

Новини

Медіарух закликав Володимира Зеленського вийти на прес-конференцію до 18 квітня

Оприлюднено

Представники низки ЗМІ та медійних організацій опублікували відкрите звернення до кандидата в президенти України Володимира Зеленського із закликом вийти на прес-конференцію не пізніше 18 квітня (до дня дебатів). Медіарух закликав Володимира Зеленського вийти на прес-конференцію до 19 квітня До цього кандидат спілкувався переважно відеороликами через свої інстаграм та ютуб-канал. Проте медійна спільнота та громадянське суспільство […]

Новини

Звернення медійних організацій до кандидатів у Президенти України щодо дебатів

Оприлюднено

Ми, представники українських медіаорганізацій, занепокоєні ситуацією, яка склалася довкола дебатів між кандидатами у президенти перед другим туром президентських виборів. Проведення беззмістовної передвиборчої кампанії не можливо заборонити на рівні законодавства. Але не має використовуватися звичаєво відповідальними за країну та державу політиками. А з огляду на реальні безпекові, геополітичні та соціально-економічні виклики, перед якими стоїть Україна, подібна […]

Заходи

Медійні громадські організації презентували результати моніторингу українського та російського медіапростору напередодні виборів

Оприлюднено

Як у березні висвітлювали виборчу кампанію українські телеканали, інтернет-видання та роздержавлені регіональні медіа, що говорять про українські вибори в російських ток-шоу та на топ-5 російських суспільно-політичних інтернет-платформах, а також як кандидати комунікують тему Донбасу в рамках своїх кампаній – говорили представники трьох ГО «Детектор медіа», Інститут масової інформації та Інститут демократії імені Пилипа Орлика під […]

Заходи

Передвиборчі маніпуляції, фейкові рейтинги та боти у соцмережах – про що говорили на тренінгу у Кривому Розі

Оприлюднено

Кандидати у президенти і досі роблять ставку на «джинсу», хоча й заявляють про необхідність оновлення, боротьбу з корупцією та європейські цінності. Тим часом, доба нових медіа залишає журналістам усе менше часу для перевірки інформації. Про це говорили під час тренінгу у Кривому Розі, який був організований Інститутом демократії імені Пилипа Орлика. Основний висновок, який зробили […]

Заходи

Журналісти Донеччини зацікавлені у підвищенні рівня якості контенту у своїх медіа

Оприлюднено

15-16 березня 2019 року відбулися тренінги з медіаграмотності для місцевих журналістів у Донецькій області в рамках проекту Інституту демократії імені Пилипа Орлика «Моніторинг роздержавлених регіональних медіа» за підтримки Медійної програми в Україні, яка фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) і виконується міжнародною організацією Internews. Учасниками заходів «Як не стати інформаційною маріонеткою?» у Волновасі та […]

Новини

В Одесі говорили про передвиборчі маніпуляції

Оприлюднено

В Одесі відбувся майстер-клас на тему «Як протистояти маніпуляціям», де слухачі навчилися відрізняти якісні та неякісні рейтинги, визначати «джинсу» та поговорили про те, як перевіряти повідомлення політиків у соціальних мережах. «Джинсові» рейтинги, в яких «перемагає» той кандидат, який більше заплатив виконавцю опитування, провідні маніпулятивні техніки, які використовуються у замовних матеріалах – такими були теми, порушені […]