COVID-19 через призму житомирських інтернет-медіа

Оприлюднено Залишити коментарОпубліковано в Аналітика, Статті

Основною темою усіх без виключення ЗМІ стала пандемія, спричинена вірусом COVID-19 ,який ще донедавна вважався бідою, що спіткала далекий Китай. Якщо ще трохи більше місяця тому тема COVID-19 була в топі лише всеукраїнських медіа, то нині вона домінує в локальному інтернет-просторі. З 16 березня до 6 квітня на тему CОVID-19 та пов’язаних з пандемією карантинних заходів на місцевих сайтах Житомирської області щодня виходить в середньому від 30 до 40% від усіх новин.

Як розкоронувати вірус. Епідемія мине, а репутація залишиться

Оприлюднено Залишити коментарОпубліковано в Статті

Але наскільки обґрунтованим є засилля в новинних медіа і чи правильно це – писати та говорити виключно про те, що пов’язане з вірусом та карантином? Ці та інші питання ми поставили, перш за все, медіа експертам Інституту демократії імені Пилипа Орлика

Майбутні журналісти визначили найбільш кричущі порушення етики у ЗМІ під час пандемії

Оприлюднено Залишити коментарОпубліковано в Статті

Якими мають бути професійні стандарти під час висвітлення пандемії COVID-19, як подавати інформацію про кількість хворих та що робити із думками одіозних публічних осіб, що коментують події під час карантину? Про ці та інші питання під час вебінару студенти-журналісти Донецького національного університету імені Василя Стуса поговорили із українською журналісткою-фрілансеркою Іриною Кокотою. Організовувала та модерувала зустріч […]

Олег Покальчук

Новини можуть бути вбивчими

Оприлюднено Залишити коментарОпубліковано в Статті

Суспільна ситуація, в якій опинився світ, схожа на інопланетний стартап. Ми очевидно розуміємо, що починаються якісь глобальні зміни, але які саме, сказати поки що важко. Вочевидь засоби масової інформації, відчуваючи цей запит, намагаються в міру своєї кваліфікації та обізнаності, якось на нього відповісти.

Щоб протидіяти чужій пропаганді, журналісту потрібно просто якісно робити свою роботу

Оприлюднено 1 коментарОпубліковано в Статті

Тут робиться суспільне мовлення Естонії. Політичний редактор Томас Сільдам розповідає: всього у них працює близько 700 осіб. Власкори є у трьох великих містах країни, а ще у Брюсселі, Вашингтоні, Москві… Реклами суспільне не дає взагалі, за винятком соціальної та анонсів цікавих культурних подій.

На Східному інформаційному фронті без перемін

Оприлюднено 1 коментарОпубліковано в Статті

За останні роки, особливо за попередньої влади хто тільки не демонстрував своє занепокоєння і стурбованість неготовністю України давати гідну відсіч інформаційному агресору, який весь цей час жодного разу не просив ані режиму тиші ані розведення. Ні на мить гібридні інформаційні війська не припиняли свій наступ і просунулися вони дуже далеко вглиб нашої держави. Але наразі будемо говорити не про центральні області країни, а про буремний Схід, де наш опір мав би бути найпотужнішим, але таким не став. Не змінилася ситуація і за нової влади.

Каталог сайтів реформованих видань України

Оприлюднено 1 коментарОпубліковано в Статті

За допомогою звичайного пошуку у Google ми шукали сайти більше 500 реформованих ЗМІ, згідно списку, представленого на сайті Державного комітету телебачення і радіомовлення.