Як соціальні мережі та месенджери впливають на новини місцевих медіа: “героїчний кабан”,”Васіліч-путін” та мантри псевдополітологів і екстрасенсів

Не секрет, що традиційні медіа – газети, телебачення, радіо – в останнє десятиліття значно втратили аудиторію. Особливо місцеві, кількість яких катастрофічно зменшується, а якість не росте з об’єктивних причин, серед яких і конкуренція з більш доступними соціальними платформами та месенджерами. Вони популярні, попри повну відсутність будь-яких професійних норм і редакційних політик.

“Хороша” руська культура: чому колоніальна література та мистецтво не можуть вважатися “великими”

Сьогодні ми спробуємо довести, чому “велика російська культура”, по-перше, не зовсім російська (більшість митців “вкрадені” у поневолених народів). По-друге – взагалі не така “гуманістична”, як здається на перший погляд тим, хто погано обізнаний з історією та сьогоденням “матушки Росії”. 

Чи озброєні ми для інформаційної війни, – з’ясовувало опитування

Наприкінці минулого року група проєкту «Виявляємо, щоб протидіяти» провела опитування з метою виявлення загроз російської дезінформації серед вразливих груп, зокрема – внутрішньо переміщених осіб та мешканців прикордонних районів, передусім жінок, Сумської, Житомирської і Полтавської областей.

Медіаксперти ІДПО взяли участь у підготовці телепроєкту

Експерти Сумської регіональної групи ІДПО Алла Федорина та Володимир Садівничий взяли участь у черговому дискусійному проєкті «Експертна думка» на телеканалі СТС (Соціальне телебачення Сумщини).

Як поросята газети рятували! З досвіду виживання

Тема виживання друкованих медіа звісно дуже серйозна, але як відомо, у будь які війні всі засоби добрі, якщо вони ведуть до перемоги. Тому коли, наприклад, львівська газета «Експрес» задля залучення нових передплатників проводить лотерею, де з поміж іншого можна виграти порося, міні генератор і навіть самогонний апарат, це треба вітати, бо іншого способу привернути уваги до видання мабуть не лишилося.

Чому російські ботоферми зненавиділи матір Терезу?

Поки існує Росія, вона буде шукати українських зрадників, платити їм гроші, організовувати ботоферми, давати завдання й розколювати українське суспільство, ослаблювати його згуртованість, підриваючи віру в перемогу. Тож головне завдання, яке стоїть перед Україною, це розвиток критичного мислення в суспільстві, підняття рівня медіакультури ще зі школи, дотримання в роботі ЗМІ медіастандартів та інформаційної безпеки.

“Вони самі винні, Росію спровокувало НАТО”: пропаганда Кремля після нападу на Україну засвітилася і в газетах ЄС

Україна винна в широкомасштабному нападі Росії, НАТО спровокувало агресора, необхідно прагнути до миру з Москвою і Мінськом, – цими та подібними прокремлівськими наративами жонглюють не в Росії, а в деяких газетах, що видаються в ЄС. Такою є реальність, виявлена нещодавнім дослідженням науковців Клайпедського університету, які проводили моніторинг латвійських міст з великою російськомовною громадою. Було помічено, що Росія прагне транслювати інформацію, яка їй вигідна, і нагнітати напруженість за допомогою деяких публікацій.