Вибори як свято професійної безвідповідальності медіа Донеччини

Лише дев’ять з понад 40 сайтів Донеччини, що мають регіональні новинні стрічки, взагалі не публікують піарно-агітаційних релізів кандидатів. Серед тих, що не відмовилися від публікацій, тільки «0629» (Маріуполь) і «ВолновахаСity» маркують такі матеріали як «Політичні новини» або «Політична реклама».

Труханов у кожного свій: як одеські інтернет-медіа пишуть про новостворену партію мера

Переважна більшість одеських ЗМІ не соромиться напряму висловлюватися щодо власних політичних уподобань – точніше, просувати уподобання своїх власників. Поява будь-якого нового гравця на політичній арені завжди супроводжується контроверсійними відгуками: одні медіа висловлюють захват, інші – піддають усе нищівній критиці, ну, а дехто просто замовчує інформацію.

Наталі Беліцер

Заява «не стріляти у відповідь» – провокація для перевірки реакції суспільства

Резонансні заяви про необхідність припинити вогонь у відповідь по окупантах на Донбасі та скасувати економічну блокаду ОРДЛО, є промацуванням реакції суспільства на рішення, що межують з капітуляцією. Про це в ексклюзивному коментарі інтернет-виданню UA.News розповіла експерт Інституту демократії ім. Пилипа Орлика Наталія Беліцер.

Наталя Стеблина

Всеукраїнські новини як ідеологічна зброя, або Як одеситам розповідають страшилки про власну країну

Одеські ЗМІ, як правило, зосереджені на місцевому контенті. Якщо деякі онлайн видання Львова та Харкова приділяють багато уваги загальноукраїнським та міжнародним новинам, […]