Роздержавлені українські ЗМІ: проблеми електронних версій
Сьогодні важко собі уявити успішний бізнес, який би не мав свого сайту. Адже за допомогою інтернету можна знаходити і залучати нову аудиторію, […]
Статті експертів інституту та запрошених авторів.
Сьогодні важко собі уявити успішний бізнес, який би не мав свого сайту. Адже за допомогою інтернету можна знаходити і залучати нову аудиторію, […]
Відомий літературний персонаж Шура Балаганов був збентежений подібним запитанням Остапа Бендера. Поставивши це запитання самому собі я також збентежився, адже однозначної відповіді […]
‘Crimean Solidarity’ emerged in early 2016 after the illegal occupation and attempted annexation by the RF in 2014 of the Ukraine’s Crimean […]
Лише дев’ять з понад 40 сайтів Донеччини, що мають регіональні новинні стрічки, взагалі не публікують піарно-агітаційних релізів кандидатів. Серед тих, що не відмовилися від публікацій, тільки «0629» (Маріуполь) і «ВолновахаСity» маркують такі матеріали як «Політичні новини» або «Політична реклама».
Переважна більшість одеських ЗМІ не соромиться напряму висловлюватися щодо власних політичних уподобань – точніше, просувати уподобання своїх власників. Поява будь-якого нового гравця на політичній арені завжди супроводжується контроверсійними відгуками: одні медіа висловлюють захват, інші – піддають усе нищівній критиці, ну, а дехто просто замовчує інформацію.
Резонансні заяви про необхідність припинити вогонь у відповідь по окупантах на Донбасі та скасувати економічну блокаду ОРДЛО, є промацуванням реакції суспільства на рішення, що межують з капітуляцією. Про це в ексклюзивному коментарі інтернет-виданню UA.News розповіла експерт Інституту демократії ім. Пилипа Орлика Наталія Беліцер.
Про необхідність змін в інформаційній політиці держави щодо окупованих територій заговорили і в команді новообраного глави держави.