Медіа-комунікації під час війни вивчали чернігівські психологи та волонтери

Відомий соціальний психолог Олег Покальчук, котрий активно допомагає військовому керівництву України на Сході, працює з пораненими і демобілізованими воїнами, та медіа-експерт, виконавчий директор Інституту демократії ім. Пилипа Орлика Світлана Єременко 12 червня зустрілися з чернігівцями, аби розповісти про інформаційну специфіку сучасної війни та допомогти налагодити ефективну комунікацію з різними категоріями населення, постраждалими в ході бойових дій.

\"\"Відомий соціальний психолог Олег Покальчук, котрий активно допомагає військовому керівництву України на Сході, працює з пораненими і демобілізованими воїнами, та медіа-експерт, виконавчий директор Інституту демократії ім. Пилипа Орлика Світлана Єременко 12 червня зустрілися з чернігівцями, аби розповісти про інформаційну специфіку сучасної війни та допомогти налагодити ефективну комунікацію з різними категоріями населення, постраждалими в ході бойових дій. 

Спілкування проходило в форматі тренінгу для волонтерів і психологів. Олег Покальчук, зокрема, висвітлив такі актуальні питання: безпека логістики і особиста безпека волонтерів; посттравматичний синдром і його наслідки: робота з ветеранами, родинами, переселенцями; ставлення до інформації, розрізняння агітації та пропаганди противника, протидія; як не допустити професійного «вигорання» волонтерів. 

«Коли ти багато думаєш, перше, що приходить у голову – це куля», – каже про бойові будні Олег Покальчук. Взагалі його мова була доволі образною, психолог наводив цікаві приклади зі своєї практики, досвіду, говорив про психологічну підготовку та мотивацію воїнів, які вирушають на війну, і про реабілітацію ветеранів. Однією з проблем нашого суспільства, за його словами, є «героїзація смерті», це коли людина-патріот «готовий вмерти за Україну». «Наше завдання – не вмирати за Україну, а жити заради України», – переконаний психолог. 
\"\"\"\"

 

 

 

 

 

Про секрети співпраці зі ЗМІ розповіла чернігівцям Світлана Єременко. З її допомогою учасники тренінгу дізналися, як створювати інформаційний привід; як готуватися до брифінгу, прес-конференції, круглого столу; як писати прес-анонс та прес-реліз. Не оминули увагою й складні етичні питання, зокрема, про що не варто інформувати журналістів? Вочевидь, зазначена тематика була корисною, адже учасники тренінгу висловили побажання й надалі проводити подібні зустрічі та обговорення. 

– Хочу виразити щиру подяку тренерам Олегу Покальчуку та Світлані Єременко! Участь у семінарі допомогла мені систематизувати уявлення щодо психологічних особливостей медіа-комунікації в сучасному українському суспільстві, – залишила відгук про цей захід кандидат психологічних наук, доцент кафедри ЧОІППО ім.Ушинського, практичний психолог і волонтер Ганна Чепурна.- На особливу увагу заслуговує розгляд заявленої проблеми в соціокультурному контексті, що спонукає позбутися стереотипного мислення, створюється відчуття, що ти піднімаєшся «над ситуацією», інтуїтивні відповіді на важливі запитання стають чітко сформульованими. Практично важливими вбачаються представлені паном Олегом алгоритми впливу на цільову аудиторію.
__________
Автор: Вікторія Сидорова

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *