Інститут демократії імені Пилипа Орлика розширяє коло людей, що знаються на засадах критичного сприйняття інформації, вміють відрізнити факти від фейків та готові передавати знання своїм клієнтам та партнерам.
8 жовтня 2020 року медіатренерка ІДПО Тетяна Строй провела тренінг з медіа грамотності для фахівців та фахівчинь центрів соціальних служб Києва, Бучі та Обухова.
Як зазначила тренерка, цього разу навчання перетворилось на цікаву фахову дискусію, обмін думками та знаннями: «Чи не вперше зустріла настільки відкриту та водночас критично налаштовану аудиторію, – каже пані Тетяна. – Учасники та учасниці жваво реагували на трансльовані меседжі та миттєво долучались, додаючи свої дуже влучні приклади та кейси, ставили важливі питання та намагались самостійно знайти на них відповіді».
Психологиня Центру соціально-психологічної реабілітації дітей та молоді з функціональними обмеженнями Дарницького району Олександрина Матвєєва зауважила, що власне вона завдяки своєму фаху дуже критично ставиться до медійної інформації, вміє її фільтрувати та ігнорувати не потрібне, але тепер має наміри спробувати долучити до процесу перевірки медійної інформації людей, які обмежені в рухах, але мають потужний інтелект та бажання бути корисними соціуму.
Виконувач обов’язків начальника відділу медичної статистики та аналітики Київського міського центру громадського здоров’я Отто Стойка зауважив, що серед всього, про що йшлося тренінгу «Медіаграмотність як необхідна компетенція та захист проти інформаційних впливів» власне він вважає дуже потрібним та гідним особливої уваги питання, як відрізнити якісну достовірну інформацію від фейкової.
«Для мене це важливо як для лікаря, який опікується громадським здоров’ям. Зараз особлива висока ціна інформації, пов’язаної з пандемією коронавірусу! Я отримав гарні дороговкази у цьому океані суперечливої інформації. Тим більше, що зараз сам даю багато інтерв’ю для ЗМІ різних форматів. Дякую за підтримку та навчання!», – сказав пан Отто.
Захід відбувся в рамках проекту «Мобілізація зусиль для стимулювання попиту на кращу журналістику та вдосконалення навичок критичного мислення громадян» за підтримки Медійної програми в Україні, яка фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) і виконується міжнародною організацією Internews.