Темою першого модулю Екстернату стали потреби аудиторії локального медіа

Перший модуль навчання в Екстернаті ІДПО присвячено проблематиці аудиторії локального медіа та її потреб.

11 грудня 2020 року Інститут демократії імені Пилипа Орлика розпочав навчання представниць і представників чотирьох локальних редакції, відібраних в конкурсі на участь в Екстернаті.

До Києва з’їхались редактор/ки та співробітниці трьох медіа: «Дружба» (Болградський район Одеської області), «Маяк» (Богодухівський район Харківської області) і «Народна трибуна» (Ємільчинський район Житомирської області). Четверта редакція – «Наше слово» (Турійський район Волинської області) – поки що у зв’язку із епідемією коронавірусу опановує навчання дистанційно.

Учасники/ці тренінгу обговорили характеристики сталого медіа та оцінили власні газети та сайти за п’ятьма критеріями: незалежність та репутація, фіксація на користувачах, використання цифрових технологій, наявність досвідчених співробітників та взаємодія з аудиторією.

Також екстерни намалювали словесні портрети типових представників та представниць своїх аудиторій, порівняли їхні потреби із тим, що наразі пропонує кожне з локальних видань.

“Які висновки зробили наші учасники, дізнаємось незабаром, – каже медіатренерка Олена Самойленко, яка є менторкою цього тематичного блоку, – редакції отримали два завдання: переглянути контент та рубрики свого медіа з урахуванням потреб цільових груп за запропонованою методикою та створити контент-план з урахуванням святкового «метвого сезону», який цього разу ускладнюється ще і анонсованим локдауном. Жива зустріч дозволила нам не тільки познайомитись ближче, а й створити неймовірно продуктивну атмосферу синергії: колеги щедро ділились досвідом та продукували цікаві ідеї для матеріалів, які, як ми домовились, будуть спільною інтелектуальною власністю. Залишилось лише дочекатися, що з усього напрацьованого буде втілено”.

“Будемо використовувати озвучені теми з урахуванням аудиторії, більш детально треба вималювати портрет нашого читача. Вже вирішили до новорічного номеру підготувати словник минулого року. В січні опрацюємо теми, які не пов’язані з подіями і завжди цікаві – стосовно безробіття, відносин дітей і батьків, пандемії. Тем багато, запал є, будемо працювати”, – каже редакторка «Дружби» Тетяна Терзі.

“Дуже важливо «не варитися у власному соку». Всі ми різні, по-різному побудована і робота в редакціях, але у нас є спільне – бажання зробити наші видання кращими і досконалішими. Впевнена, що так і буде. До Нового року вже продумала цікаву тему – про найціннішу новорічну іграшку. Є також і інші ідеї. Наприклад, знайти людину в селі, яка утримує зокрема велику рогату худобу, бичків. І підготувати матеріал, пов’язавши його з символом прийдешнього року”, – ділиться планами редакторка «Маяка» Тетяна Чернишова.

Протягом шести місяців редактори/ки та інші фахівці/чині чотирьох видань, що стали учасниками Екстернату ІДПО, опанують найважливіші засади створення якісного контенту в сучасних умовах. Наступні модулі будуть присвячені як суто журналістським питанням, так і проблемам візуалізації контенту, менеджменту та маркетингу видання.

Стежте за нашими публікаціями.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *