комунікації

Віддай свою здобич. Нотатки на руїнах соціальних комунікацій – Юрій Костюченко

Оприлюднено Залишити коментарОприлюднено в Аналітика

Сьогодні, на тлі помітної радикалізації, втомленості суспільства від хронічного стресу та зниження пост-революційної ейфорії, все більш помітними стають прояви агресивної роз’єднаності суспільства на рівні окремих груп.

Наталя Стеблина

Як навчити читачів боятися українських військових, або майстер-клас про пропаганду від одеського видання «Таймер»

Оприлюднено Залишити коментарОприлюднено в Аналітика

Як засвідчує моніторинг Інституту демократії імені Пилипа Орлика, українські військові фігурують у «Таймері» в негативному контексті — на сайті про них пишуть лише тоді, коли вони стали винуватцями якогось злочину або підозрюються в ньому.

Наталя Стеблина

Прес-релізм та слухняні громадяни, або Як місцеві газети допомагають владі

Оприлюднено Залишити коментарОприлюднено в Аналітика

Щоби з’ясувати, як прес-релізм впливає на аудиторію, ми провели анкетування читачів одеських публікацій попросили їх оцінити якість матеріалів.

Регіональна джинса може сприяти реваншу Опоблоку на наступних виборах – звіт

Оприлюднено Залишити коментарОприлюднено в Аналітика, Звіти

Експерти відмічають зниження кількості матеріалів із ознаками політичного та комерційного замовлення у вересні в регіональних друкованих ЗМІ, яке, в той же час, не пов’язане зі зміною редакційної політики.

Наталя Стеблина

Різні реальності місцевої преси. Приклад одеських ЗМІ – кому вірити?

Оприлюднено Залишити коментарОприлюднено в Аналітика

В одеському медіа-просторі критично бракує видання, яке б намагалося виступати «полем для діалогу», надаючи слово усім, хто може зробити внесок в обговорення наріжних для місцевої демократії питань, а не тільки тим, хто має свою прес-службу, а також гроші, аби заплатити за публікацію «джинси».

Комунікація

Чому місцева преса перетворюється на «чорну діру»? Результати моніторингу дніпровських ЗМІ

Оприлюднено Залишити коментарОприлюднено в Аналітика

Порівняння ситуації в різних регіонах України засвідчує, що в «багатших» регіонах «джинсування» є поширенішим. А там, де медіаринком ходять менші гроші, матеріалів з ознаками замовності в місцевих ЗМІ менше.