Алла Федорина

Завдання для місцевих видань – стати значущими

Виживати у період власного реформування (а відповідно – нестабільності) – справа непроста. Виживати тоді, коли твоя нестабільність накладається на тло великої державної нестабільності – питання значно складніше. Саме в таку ситуацію потрапили українські ЗМІ, що пройшли роздержавлення. Спілкуючись із колегами з таких видань, уже впродовж тривалого часу проводячи моніторинг місцевих медіа, експерти ІДПО розуміють їх проблеми. І не раз говорили та писали про них: відсутність державної підтримки; патологічні стосунки з патологічною «Укрпоштою»; бідність рекламного ринку; падіння рівня довіри до ЗМІ та ослабла солідарність медійного цеху…

Українські роздержавлені ЗМІ Півдня України: чи спрацювала реформа?

Роздержавлені мас-медіа Півдня України в цілому мають низькі оцінки за дотримання професійних стандартів, при цьому не всі видання, що пройшли два етапи реформування, стали незалежними від влади по суті. Про результати трьох хвиль моніторингів роздержавлених ЗМІ України, що проводяться експертами ІДПО, розповіла на конференції «Випробування олігархією. Українські реалії, зарубіжний досвід, перспективи подолання» аналітикиня Інституту Наталія Стеблина. Конференція відбувалася в Українському католицькому університеті в місті Львів. Організатором виступила кафедра політичних наук.

Донецькі медіа

Що включає політичне «меню» донецьких медіа

Експерти Інституту демократії ім. Пилипа Орлика вивчили контент кількох популярних інформаційних ресурсів Донеччини за період березень-серпень 2018 року для того, щоб з’ясувати, чи пропонують читачеві політичну «джинсу» в рамках чергової передвиборчої кампанії.

Алла Федорина

Чи настане відповідальність безвідповідальних медіа?

Журналісти повідомляють, а ще – вказують, доскіпуються та викривають. Така, власне, невдячна місія фаху, за що часто й не люблять тих, хто до нього належить. Здається, чого б на дзеркало (читай – мас-медіа) кивати, коли у ньому лише відображується несимпатична пика?

Свідомі та несвідомі маніпуляції в житомирських ЗМІ, або Чому місцеві медіа воліють не інформувати, а впливати

Протягом кількох періодів моніторингу поспіль, які проводять експерти Інституту демократії ім. Пилипа Орлика, житомирські газети демонстрували незвичний, як для ЗМІ центральної України показник – присутність проросійських меседжів.

Комунікація

Погляд з Краматорська: Про сумирність газет на буремному сході

Нинішній рік для місцевих газет, що вже п’ятий рік працюють у зоні проведення Операції об’єднаних сил (було АТО) видається несподівано тяжким через дорожчання послуг на доставку та папір.

Акція Мій дім

Вирішення житлового питання для переселенців: огляд варіантів, що існують

Четвертий рік тривають поневіряння мешканців Донецької та Луганської областей, які вимушено покинули свої домівки внаслідок російської агресії на Донбасі. Багато сімей не раз за цей час змінили місце проживання, шукаючи кращих умов та підйомної ціни на оренду, іноді змінивши не тільки по декілька квартир, але й міст та областей.