Ми, насправді, не знаємо чому літні люди схильні до поширення дезінформації

Серед професійного медіасередовища вже стало звичайним спостереження, за яким літні користувачі інтернету, і соцмереж зокрема, поширюють значно більше фейків і дезінформації, ніж молодь. Але, справа в тому, що ми помиляємось, коли намагаємось пояснити природу цього феномену.

У пошуках “ДОМУ”

Верховна Рада 19 травня прийняла в цілому законопроєкт № 2521, який розширює дію державного телеканалу іномовлення UA|TV на тимчасово окуповані території (за це проголосував 231 народний депутат), а наступного дня президент України Володимир Зеленський заявив журналістам під час своєї прес-конференції, що «мешканці окупованих територій говорять спасибі» за новий телеканал «Дім».

Як журналістам візуалізувати свої історії під час пандемії

Як правильно працювати з даними та візуалізувати їх під час пандемії COVID-19? Як не ввести в оману читача і не нашкодити йому? Цим питанням була присвячена панельна дискусія на Датафест Тбілісі, що цього року відбувається онлайн. Фестиваль даних відвідали експерти Інституту демократії імені Пилипа Орлика – Микола Польовий та Наталія Стеблина.

Спілкування у стилі карантину: як працювати сьогодні з джерелами інформації?

Невелике опитування колег нагадало, які різні вимоги ставить до нас специфіка різних видів ЗМІ. Хоча немало проблем схожі для всіх: від доїзду на роботу до складності з відрядженнями.

Випробовування коронавірусом: одеські інтернет-ЗМІ та провідні джерела інформації

Майкл Шадсон, американський дослідник історії преси говорить, що є три ситуації, за яких «журналісти добровільно відступають від ідеї нейтральної подачі інформації». Це трагедії, ситуації, коли під загрозою опиняється суспільство чи ж національна безпека. Тим не менш, саме за таких часів суспільство потребує від ЗМІ якісної інформації, а не звичайного переказу прес-релізів, які випускає влада.

Чи можливий «великий карантин» на брехню?

«Великим карантином» можна називати в Україні період з 6-го до 24-го квітня з ймовірною його пролонгацією. Центральна влада 2 квітня аносувала про запровадження нових обмежувальних заходів. Пропонуємо вам деякі спостереження за реакцією на них у кількох львівських медіа.

COVID-19 через призму житомирських інтернет-медіа

Основною темою усіх без виключення ЗМІ стала пандемія, спричинена вірусом COVID-19 ,який ще донедавна вважався бідою, що спіткала далекий Китай. Якщо ще трохи більше місяця тому тема COVID-19 була в топі лише всеукраїнських медіа, то нині вона домінує в локальному інтернет-просторі. З 16 березня до 6 квітня на тему CОVID-19 та пов’язаних з пандемією карантинних заходів на місцевих сайтах Житомирської області щодня виходить в середньому від 30 до 40% від усіх новин.