Як звільнитися з інформаційного “кокону” в соціальних мережах?

Давно не є секретом, що соціальні платформи на кшталт Facebook заробляють на тому, що у користувачів створюється враження, ніби люди навколо поділяють їхні погляди. Це явище має свою назву – confirmation bias, що перекладають як “підтверджувальне упередження”. Між тим, за відчуттям комфорту, що виникає у людей, які потрапили у такий інформаційний “кокон”, прихована серйозна небезпека. Ці люди позбавлені значної частини інформації і отримують завжди лише однобічне висвітлення подій.

“Обнуління” строку правління Путіна: процедури й наслідки

Поправки до Конституції Російської Федерації були запропоновані Володимиром Путіним у президентському посланні 15 січня 2020 року, пізніше опрацьовані спеціальною робочою групою (усього надійшло понад 900 пропозицій).

Ми хочемо, щоб бізнес працював краще і люди були заможнішими – головна редакторка регіонального видання Одеської області

«Вісті Біляївки» – вдалий приклад перепрофілювання місцевого ЗМІ після роздержавлення. Заснована в 2006 році газета була комунальним підприємством міської ради до 2017 року. Газета перетворилась на ТОВ «Інформаційна агенція «Біляївка.Інфо», яка випускає газету «Вісті Біляївки» і наповнює сайт «Біляївка.City». Про успіхи видання розповіла головний редактор і директор підприємства Галина Халимоник.

Інформаційна контрреволюція

Сьогодення позначається засиллям лицемірів і боягузів при владі. Це якщо назвати більш простими словами стрімко занепадаючу дипломатію (як мистецтво компромісу) і не менш стрімко мутуючу чемність, яка перетворилася на люту міжусобну війну різних свобод і прав. Це спростить нам бачення ситуації, яка склалася між владою, суспільством та медіа, і позбавить політологічних шор.

Питання Криму: українські та міжнародні аспекти

Останнім часом зростають побоювання, що тема Криму поступово відходить на другий план чи взагалі зникає з порядку денного української та міжнародної політики. Це стосується безпекової, соціально-економічно\ї, гуманітарної, а також інформаційної політики – у першу чергу, державної.

Лайфхаки від успішної мережі гіперлокальних медіа Волині та Рівненщини

6 червня, коли журналісти України святкують професійне свято, працівники «Районів» мають подвійне свято, бо з’явилися на світ саме п’ять років тому. Сподіваємось, успішний приклад та лайфхаки від мережі гіперелокальних сайтів, що розраховують на аудиторію мешканців Волині та Рівненщини, буде корисним тим регіональним медіа, які прагнуть розвитку.