Медійна Програма, Internews оголошує новий конкурс на підтримку медіа-бізнесу

У цьому конкурсі «Посилення фінансової стійкості медіа» можуть брати участь офіційно зареєстровані в Україні медійні організації, медійні компанії та незалежні медіа (бажано та де можливо у партнерстві з нетрадиційними гравцями на медійному полі, а саме – представники бізнесу, компанії мобільного зв’язку та сфери ІТ, представники соціального підприємництва, рекламні агентства та рекламні асоціації).

Internews підтримуватиме проєкти, котрі допоможуть в реалізації одного з основних завдань «Медійної програми в Україні» – а саме, сприяти зміцненню та забезпеченню сталої діяльності ключових організацій медійного сектору і процесів його розвитку.

Проєктні пропозиції мають відповідати таким цілям:

•           Допомогти українським медіа посилити їхню фінансову незалежність та знайти шляхи виживання у мінливому бізнес- та рекламному середовищах;

•           Допомогти місцевим медіа у вдалому переході до цифрових середовищ;

•           Допомогти медійним компаніям взяти курс на сталий розвиток їх бізнесу, покращити їх фінансову стійкість та ринкову життєздатність;

•           Сприяти розвитку корпоративної соціальної відповідальності, новим формам реклами, оздоровленню рекламного середовища для медіа та поширювати принципи етичного бізнесу;

•           Засновувати інноваційні партнерства між медійниками та нетрадиційними гравцями на медійному ринку.

Всі деталі, інструкції щодо подання ваших проєктних заявок, вимоги та критерії їх оцінок тут

З повагою,

Сергій Гриценко
Від імені Команди «Медійної програми в Україні», проекту,
що виконується неурядовою організацією Internews
за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID).

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *