У цьому конкурсі «Посилення фінансової стійкості медіа» можуть брати участь офіційно зареєстровані в Україні медійні організації, медійні компанії та незалежні медіа (бажано та де можливо у партнерстві з нетрадиційними гравцями на медійному полі, а саме – представники бізнесу, компанії мобільного зв’язку та сфери ІТ, представники соціального підприємництва, рекламні агентства та рекламні асоціації).
Internews підтримуватиме проєкти, котрі допоможуть в реалізації одного з основних завдань «Медійної програми в Україні» – а саме, сприяти зміцненню та забезпеченню сталої діяльності ключових організацій медійного сектору і процесів його розвитку.
Проєктні пропозиції мають відповідати таким цілям:
• Допомогти українським медіа посилити їхню фінансову незалежність та знайти шляхи виживання у мінливому бізнес- та рекламному середовищах;
• Допомогти місцевим медіа у вдалому переході до цифрових середовищ;
• Допомогти медійним компаніям взяти курс на сталий розвиток їх бізнесу, покращити їх фінансову стійкість та ринкову життєздатність;
• Сприяти розвитку корпоративної соціальної відповідальності, новим формам реклами, оздоровленню рекламного середовища для медіа та поширювати принципи етичного бізнесу;
• Засновувати інноваційні партнерства між медійниками та нетрадиційними гравцями на медійному ринку.
Всі деталі, інструкції щодо подання ваших проєктних заявок, вимоги та критерії їх оцінок тут
З повагою,
Сергій Гриценко
Від імені Команди «Медійної програми в Україні», проекту,
що виконується неурядовою організацією Internews
за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID).