Джинса в регіональних медіа: Київська та Житомирська області – студентська робота

У даній роботі було проаналізовано два найпопулярніших онлайн-медіа Київської та Житомирської області (“Моя Київщина” та “Житомир.info” відповідно) на наявність джинси та відповідність журналістському стандарту балансу думок.

“Джинса” в регіональних медіа: Миколаївська і Херсонська області – студентська робота

Серед критеріїв аналізу, які підтверджують факт публікації “джинси” є наявність неймдропінгу політиків та партій у цих публікаціях, висвітлення подій чи фактів лише зі сторони згаданих політичних сил (відсутність балансу думок), подекуди відсутність інформаційних приводів (матеріал написаний лише заради згадки імені кандидата), згадки про проблеми, вирішення яких пов’язане лише з обранням певної політичної сили та виключно позитивна або ж виключно негативна емоційна забарвленість тексту.

Джинса в регіональних медіа: Чернівецька і Вінницька області – студентська робота

У цьому огляді представлено аналіз новинних матеріалів 2-х онлайн-медіа Чернівецької та Вінницької області: Інформаційне агентство АСС та Вінницький підрозділ порталу «20 хвилин» у період з 15 вересня по 1 листопада 2020 року. Ці два ресурси — серед найпопулярніших в областях за даними SimilarWeb (530 тис та 930 тис відвідувань відповідно) та звіту «Інтерньюз-Україна» Ukrainian Regional Media Guide 2020.

Джинса в регіональних медіа: Закарпатська та Харківська області – студентська робота

У даному огляді представлено аналіз 2-ох медіа на наявність у них джинси: «Голосу Карпат» (Закарпаття) та «Харьковского Курьера» (Харків) з 15 вересня по 1 листопада 2020 року. Подано відповідні висновки щодо дотримання у виданнях стандартів журналістської етики.

Джинса в регіональних медіа: Дніпропетровська та Хмельницька області – студентська робота

У цій роботі було проаналізовано два найпопулярніші онлайн-медіа Дніпропетровської та Хмельницької області (“Дніпровська панорама” та “Є.ua” відповідно) на наявність джинси та відповідність журналістським стандартам.

Замовні меми, вірусні відео та підставні прості одесити: як українська політична джинса еволюціонує у середовищі нових медіа?

Раніше вважалося, що цифровізація та поширення нових медіа призведуть до значних демократичних зрушень у світі. Тим не менш, останнім часом усе частіше переконуємося, що за допомогою цифрових інструментів можна не тільки сприяти демократизації, але й дискредитувати її.

То чи можна регіональним журналістам аналізувати передвиборчі програми політиків та партій? Роз’яснення ІДПО

Фактично, політична журналістика в регіонах ледь животіє, а реформовані видання просто передруковують тексти політиків, не аналізуючи їх. Таким чином, читач не знає, що саме ті або інші діячі обіцяли минулого разу і що саме виконали. І взагалі, чи входить нинішня обіцянка до повноважень певного кандидата.