Війна не забрала у чиновників бажання «піаритися»

Сумські експерти констатували: замовні немарковані матеріали у час війни мінімізувалися і наразі не займають великої частки в контенті друкованих і онлайн видань. Проте політична «джинси» та «паркетні» публікації не відступили далеко, стоять на чатах. Причому чиновники часто піаряться на виконанні своїх прямих посадових обов’язків.

Місцеві видання надалі поширюють повідомлення з сумнівних джерел

Я не вірю, що на тих сайтах, які буду згадувати, є проросійськи налаштовані люди. Навпаки – впевнена у протилежному. Тим більш важливо зауважити ті речі, які сприймаєш як сумнівні. Адже якщо вони «проскакують» на новинних стрічках, значить, варто від такого застерегти.

Алла Федорина

Як вижити гіперлокальним, але гіперважливим ЗМІ?

Онлайнова дискусія «Свобода медіа під час війни», сесія «Виживання редакцій та їхні потреби під час війни», стала, по суті, першою з початку повномасштабної збройної агресії Росії професійною розмовою з медійних проблем у країні та тих викликів, до яких хтось був готовий, хтось не готовий, але змушений прийняти, бо – війна.

Кремль атакує незалежну журналістику в Україні

Незалежна журналістика є найзапеклішим ворогом для Кремля. Адже саме професійні журналісти розвінчують пропагандистські кремлівські міфи про «спецоперацію» в Україні та «високоточні» удари РФ, які нібито нікому не шкодять.

Джилліан МакКормак, Internews: Я б не хотіла бачити світ, де бідні люди не можуть отримати доступ до інформації

Останнім часом чимало інтернет-медіа в Україні почали залучати фінансування від своєї аудиторії через різноманітні моделі краудсорсингу та членських спільнот. Над залученням цих та інших джерел комерційного фінансування працюють навіть ті медіа, які свого часу були створені виключно грантовим коштом… Про ці процеси «Детектор медіа» поговорив із директоркою Internews в Україні Джилліан МакКормак.