На тлі війни чиновники не втомлюються піаритися
Від «найкращих» традицій популяризації себе, чудових, працьовитих і невтомних, наше чиновництво, на жаль, відмовитися не може. Ми вже не раз говорили про це.
Статті експертів інституту та запрошених авторів.
Від «найкращих» традицій популяризації себе, чудових, працьовитих і невтомних, наше чиновництво, на жаль, відмовитися не може. Ми вже не раз говорили про це.
Інформаційний простір України сьогодні зосереджений на війні. Але разом з очищенням нашої землі від агресора, в суспільстві є запит на самоочищення: влада і громадяни мають навчитися жити за принципами сучасного цивілізованого світу.
Почасти ось так: елементарною неграмотністю й неуважністю мас-медійників може зводитися нанівець українська справа.
Здавалося б, на запитання, чому в Одесі немає світла, відповідь проста. Бо росіяни. Але якщо ти на службі у росіян, то, звісно, потрібно вигадувати різноманітні нісенітниці, щоб ввести читачів в оману.
Експерти, які проводили моніторинги житомирських газет та сайтів з кінця лютого і до вересня поточного року, помітили, що проросійські меседжі, яких практично не стало після 24 лютого, знову з’явились на сторінках житомирського популярного тижневика «Субота». У виданні використовують маніпулятивні прийоми, коли газетний контент створений не конкретними авторами, а «вибором редакції» публікують витримки з виступів відомих своєю проросійською позицією медійних персонажів, емоційні пости з соцмереж та «бородату» російську попсу з 90-х.
Не буде перебільшенням, якщо скажу, що зараз чи не всі ми стали більш вразливими. Війна реально зачепила – кого більше, кого менше – і затисла наші емоції в лещата негативу. За таких обставин потреба у застосуванні своєрідного «соціально-терапевтичного» ефекту медіа лише загострюється.
В умовах війни та нестачі ресурсів одеські регіональні медіа сьогодні намагаються долати кризу, використовуючи різні методи і підходи до професійної діяльності. Друковані ЗМІ фокусуються на позитивних моментах сучасної воєнної повсякденності: рецензують театральні прем‘єри, презентують поетичні збірки, згадують видатних земляків тощо. Онлайн медіа зосереджуються на переможних фактах військової повсякденності: фіксують кількість знешкоджених ворогів, вказують кількість знищеної та захопленої техніки, повідомляють про звільнені населені пункти, врятованих українців тощо.