Коронавірус завадив “чорному” піару на місцевих виборах
За ініціативи Pylyp Orlyk Institute for Democracy у Харківському прес-клубі відбулась медіа дискусія на тему: «Місцеві медіа та місцеві вибори».
Заходи
За ініціативи Pylyp Orlyk Institute for Democracy у Харківському прес-клубі відбулась медіа дискусія на тему: «Місцеві медіа та місцеві вибори».
В суботу 17 жовтня у Житомирі відбувся тренінг «Медіаграмотність як необхідна компетенція та захист проти інформаційних впливів», який провели тренерки ІДПО Олена Самойленко та Тетяна Строй.
Ідея запросити Інститут демократії імені Пилипа Орлика до себе з тренінгом виникла у очільниці факультету економіки, бізнесу та міжнародних відносин Університету митної справи та фінансів (Дніпро) Вікторії Даценко.
Тренінг із поліпшення рівня медіаграмотності відбувся у селищі Нові Санжари Полтавської області в рамках проекту Інституту демократії імені Пилипа Орлика.
Про те, як створити власний сайт, наповнювати його якісним контентом та чому це зовсім не складно, говорили на тренінгу «Цифрова медіаграмотність: Як створити сайт в інтернеті та якими мають бути якісні тексти», що відбувся 16 жовтня 2020 року о 10:00 в Одеській обласній універсальній бібліотеці імені М. Грушевського.
8 жовтня 2020 року медіатренерка ІДПО Тетяна Строй провела тренінг з медіа грамотності для фахівців та фахівчинь центрів соціальних служб Києва, Бучі та Обухова.
У Житомирі відбувся медіа-ланч дискусія на тему «ВИКЛИКИ ВИБОРЧОЇ КАМПАНІЇ-2020 ДЛЯ РЕФОРМОВАНИХ МЕДІА ЖИТОМИРЩИНИ». Експертна група ІДПО представила результати моніторингів, які проводились під час попередніх виборчих кампаній та винесла на обговорення характерні тенденції порушень журналістських стандартів.
Медіа-експерт Андрій Сочинський відмітив, що локальні друковані ЗМІ у порівнянні з обласними газетами Житомира розміщують значно менше «джинси» та більш ретельно маркують рекламу. Про що свідчив моніторинг, який проводили експерти ІДПО у травні.