Фахівці правової допомоги освоюють мистецтво комунікацій

Міні-тренінг із медіаграмотності відбувся у Сумському місцевому центрі з надання безоплатної вторинної правової допомоги. Питань для обговорення було немало: хто з аудиторії є важливішим при донесенні інформації: клієнт чи потенційний клієнт? Як пояснити складне правове питання на своїй сторінці у соцмережах так, щоб зацікавити людину? Як розповісти про захід не сухо, а виразно? Про це та інше працівники Центру говорили з регіональною медіаексперткою Інституту демократії імені Пилипа Орлика Аллою Федориною.

Якщо газета не розвивається, вона потихеньку вмирає. Що слід робити, щоб вижити? Поради локальним виданням від Михайлини Скорик-Шкарівської

Наприкінці лютого чотири медіа, що вже третій місяць беруть участь в Екстернаті ІДПО, отримали заряд бадьорості від медіаменеджерки та тренерки Михайлини Скорик-Шкарівської, яка поділилась з редакторами сучасними напрямками розвитку видання, продемонструвала можливі перспективи і надала алгоритм роботи над помилками.

ІДПО виокремив чотирьох учасників майбутнього екстернату, а всім іншим зацікавленим пропонує долучатися онлайн

17 листопада експертна група Інституту демократії імені Пилипа Орлика визначила чотири редакції, які протягом шести наступних місяців візьмуть участь у фаховому медійному навчанні та отримають менторську підтримку тренерів-практиків задля розбудови та вдосконалення своїх газет та сайтів.

Як захиститись від інформаційних впливів та розрізняти неякісний медіа-контент – тренінг в Житомирі

В суботу 17 жовтня у Житомирі відбувся тренінг «Медіаграмотність як необхідна компетенція та захист проти інформаційних впливів», який провели тренерки ІДПО Олена Самойленко та Тетяна Строй.