«Джинсувати чи монетизувати контент?»: у Полтаві обговорили ситуацію у місцевих медіа

Основними проблемами полтавських медіа є неналежно маркована реклама та офіціоз, а за дотриманням професійних стандартів місцеві ЗМІ посідають друге місце після Львівських видань. Такими є результати моніторингу регіональних ЗМІ, який проводить Інститут демократії імені Пилипа Орлика. Питання якості регіональної журналістики обговорили учасники медіа дискусії, що відбувалася у Центрі дослідження полтавської журналістики у Полтавському національному педагогічному університеті імені В. Короленка. У заході взяли участь аналітикиня ІДПО Наталія Стеблина, CEO cайту міста Слов’янська Валерій Гармаш, журналісти Полтавщини, фахівці кафедри журналістики. Медіа дискусія відбулася за сприяння Полтавського прес-клубу.

Фахівці правової допомоги освоюють мистецтво комунікацій

Міні-тренінг із медіаграмотності відбувся у Сумському місцевому центрі з надання безоплатної вторинної правової допомоги. Питань для обговорення було немало: хто з аудиторії є важливішим при донесенні інформації: клієнт чи потенційний клієнт? Як пояснити складне правове питання на своїй сторінці у соцмережах так, щоб зацікавити людину? Як розповісти про захід не сухо, а виразно? Про це та інше працівники Центру говорили з регіональною медіаексперткою Інституту демократії імені Пилипа Орлика Аллою Федориною.

Якщо газета не розвивається, вона потихеньку вмирає. Що слід робити, щоб вижити? Поради локальним виданням від Михайлини Скорик-Шкарівської

Наприкінці лютого чотири медіа, що вже третій місяць беруть участь в Екстернаті ІДПО, отримали заряд бадьорості від медіаменеджерки та тренерки Михайлини Скорик-Шкарівської, яка поділилась з редакторами сучасними напрямками розвитку видання, продемонструвала можливі перспективи і надала алгоритм роботи над помилками.

ІДПО виокремив чотирьох учасників майбутнього екстернату, а всім іншим зацікавленим пропонує долучатися онлайн

17 листопада експертна група Інституту демократії імені Пилипа Орлика визначила чотири редакції, які протягом шести наступних місяців візьмуть участь у фаховому медійному навчанні та отримають менторську підтримку тренерів-практиків задля розбудови та вдосконалення своїх газет та сайтів.