Виборча кампанія у ЗМІ: «плюралізм джинси» й непоінформований виборець

Напередодні місцевих виборів було засилля політичної джинси та лояльність ЗМІ до Президента, а чотири центральні канали утворили «макрохолдинг» прихильників «Опоблоку». Представники медійних […]

Як визначити законність передвиборчих медіа-витрат кандидатів у міські голови

Експерт Інституту Демократії ім. Пилипа Орлика, тренер, Алла Федорина провела тренінг для представників громадських організацій Дніпропетровська, Одеси, Ізмаїла, Львовата Дрогобича, які працюватимуть […]

Села Черкащини у пошуках нових фінансових джерел та можливостей не загубитися у вирі реформи.

Проект «Сільське мікропідприємництво в Україні. Пошук нових фінансових джерел» виконується Щецинським навчальним центром Фундації розвитку місцевої демократії у співпраці з Черкаською експертною […]

Саморегуляція та медіаграмотність — шлях до європеїзації українських ЗМІ

Медіаринок зміниться тоді, коли журналісти будуть дотримуватися професійних стандартів, а аудиторія навчиться розпізнавати неякісну інформацію та джинсу — вважають учасники круглого столу, […]