Ядерна істерика Кремля: від “удару по Лондону” до вимог зупинити “атомне жахіття”

Для того, щоб зрозуміти специфіку висвітлення цієї теми кремлівської пропаганди, проаналізуймо російську риторику щодо ядерного кінця світу детальніше. Хто з кремлівських пропагандистів найбільше хоче ядерної війни, а хто – більш поміркований? В якому контексті вживаються ключові слова, що характеризують тему? Чи змінюється їхнє ставлення до неї?

Геть від Москви! Дайош… Scopus та Web of Science?

Часом доводиться роками переробляти наукову статтю, щоб вона вийшла у збірнику, який індексується у Scopus та Web of Science. Докторка політичних наук, доцентка кафедри журналістики Донецького національного університету імені Василя Стуса, експертка Інституту демократії ім Пилипа Орлика Наталія Стеблина знає про це з власного досвіду. На наше прохання вона розповідає про кроки, які їй допомогли опублікуватися.

Стратегічні партнери України: південний фланг у дзеркалах національних медіа. Частина 1: Азербайджан

Аналіз подій, позицій сторін конфлікту, ролі посередників та сторонніх впливів, дипломатичних успіхів чи невдач різних акторів і стейкхолдерів представляють неабиякий інтерес для України, перед якою постануть схожі проблеми після перемоги у російсько-українській війні.

Побачити війну і сказати про «відчуття як удома»: для чого російські журналісти їздять в Україну?

Російська журналістка Євгенія Альбац нещодавно повернулася з України, де перебувала протягом 10 днів. І відразу після повернення дала про це інтерв’ю телеканалу «Дождь».

Медіахолдингу немає, джинса триває. Тепер Ріната Ахметова вихваляють у телеграмі

Особливу увагу одного з найпопулярніших українських телеграм-каналів — «Украина сейчас» — до бізнесмена Ріната Ахметова ми виявили, досліджуючи замовні матеріали в українських медіа.

Як «Дождь» вчить жаліти російських мобілізованих

«Ліберальний» і «опозиційний» телеканал «Дождь» переймається тим, аби мобілізовані росіяни отримали обіцяні державою гроші за участь у війні проти України, аби їх добре готували, давали якісне спорядження і зброю. Головна емоція, яку редакція «Дождя» намагається викликати цими матеріалами у глядачів, — жалість і співчуття до мобілізованих. Продовжуємо дослідження контенту «Дождя».

Чи достатньо російському ЗМІ просто бути проти війни – аналіз інформаційної політики «Дождя»

«Дождь» продовжує орієнтуватися саме на сучасне путінське суспільство і не бачить для цього суспільства ніякої іншої альтернативи. Інформаційна служба «Дождя» нагадує людину, що виросла в родині, один з батьків якої постійно бив, принижував і знущався над іншими. Тож у дорослому житті така людина сприймає насильство, як норму, не намагаючись припинити його чи хоча б засудити. Як журналісти “Дождя”, так і політики в ефірах «переводять стрілки» на Путіна. І не повідомляють «незручну» правду про те, що російське суспільство підтримує цю війну. І що у злочинах винен не тільки один Путін. Але й прості російські військові. Та й прості російські люди…