Аналітика

Чим насправді живе громада, або ж деякі дослідження з популярної «медієтології»

Оприлюднено
Звіт, моніторинг

Уже рік під час моніторингу регіональних друкованих та Інтернет-медіа, що проводиться Інститутом демократії імені Пилипа Орлика, ми з колегами серед іншого аналізуємо тематику місцевих медіа.

Аналітика

Влада чи громадяни, або Кого обирають місцеві ЗМІ?

Оприлюднено
Наталя Стеблина

Картина, яку ми бачимо на сайтах за останні дев’ять років, підтверджує наш висновок про залежність порядку денного місцевих ЗМІ від повідомлень влади. Публікація за результатами аналізу одеських видань від Інституту демократії ім. Пилипа Орлика.

Аналітика

10 порад щодо висвітлення в медіа політиків-популістів

Оприлюднено
Висвітлення політики

Експерт з політичних комунікацій Клес де Вріз (Claes H. de Vreese), який працює в Амстердамській школі досліджень комунікації (The Amsterdam School of Communication Research) при університеті Амстердаму (University of Amsterdam), давно приділяє особливу увагу проблемам висвітлення в медіа діяльності популістських рухів та окремих політиків-популістів. Серед іншого, він розробив цілу низку рекомендацій для журналістів, які висвітлюють […]

Аналітика

Як і раніше, на маргінесі?

Оприлюднено
Медіа

Цей «одяг» вторинності українські культура, мистецтво, творчість продовжують носити в наш кризовий час, в гірку годину війни, протистояння, розчарувань…

Аналітика

Розважають або лякають: як місцеві ЗМІ спотворюють життя українців. Аналітичний звіт моніторингу регіональних ЗМІ

Оприлюднено
Звіт, моніторинг

Низька якість місцевого контенту проявляється не лише у невмілому підборі тем, зловживанні замовними матеріалами, купі запозичених матеріалів, та невпинному піарі місцевої влади. Місцева преса не вміє адаптувати матеріал й доносити його у зрозумілий й корисний для читача спосіб.

Аналітика

Валіза з подвійним дном або дві реальності української журналістики

Оприлюднено
Українські медіа

Медіа, якщо вони професійно продукують інформацію, мають сформувати в аудиторії набір ключових навичок, необхідних для критичного мислення, який включає в себе спостережливість, здатність до інтерпретації, аналізу, виведенню висновків, здатність давати оцінки.