Новини

Заява «не стріляти у відповідь» – провокація для перевірки реакції суспільства

Оприлюднено
Наталі Беліцер

Резонансні заяви про необхідність припинити вогонь у відповідь по окупантах на Донбасі та скасувати економічну блокаду ОРДЛО, є промацуванням реакції суспільства на рішення, що межують з капітуляцією. Про це в ексклюзивному коментарі інтернет-виданню UA.News розповіла експерт Інституту демократії ім. Пилипа Орлика Наталія Беліцер.

Статті

Чи впливають медіа на вибір Донбасу?

Оприлюднено

Коли я попросила відповісти на це запитання свою колишню колегу, чиє життя наразі розділене між підконтрольною Україні територією та окупованою, вона перепитала про які медіа мова – українські, російські чи так званої ДНР, бо на жителів усього Донбасу включно з обласними центрами сукупно впливають перелічені медіа, а дослухаються до найпотужнішого. Російське чи так зване «ДНРівське» […]

Статті

Ставка на «джинсу», або Як топові кандидати у президенти шкодять незалежній українській журналістиці

Оприлюднено

За радянських часів журналіст мав найперше керуватися принципом партійності. Тобто коли репортер міркував про те, що згадувати, а що не згадувати у матеріалі, він мав ураховувати саме інтереси партії, а не суспільства. А що змінилося сьогодні? Журналісти багатьох, особливо популярних «у народі» ЗМІ, продовжують орієнтуватися на ту ж саму «совкову» норму. Найбільш небезпечним то є […]

Статті

Всеукраїнські новини як ідеологічна зброя, або Як одеситам розповідають страшилки про власну країну

Оприлюднено
Наталя Стеблина

Одеські ЗМІ, як правило, зосереджені на місцевому контенті. Якщо деякі онлайн видання Львова та Харкова приділяють багато уваги загальноукраїнським та міжнародним новинам, то в Одесі пишуть в основному про те, що відбувається у місті. Рідше – про область. А про віддалені міста та країни згадують тільки у тому випадку, якщо вони якось пов’язані з Одесою. […]

Статті

Прихована реклама оголює слабкі аргументи кандидатів у президенти

Оприлюднено

Прихована політична реклама, матеріали з ознаками замовності або “джинса” – як не називайте – все це є інструментом однієї з найбільших маніпуляцій громадською думкою у засобах масової інформації, чимало з яких через це тепер називають навіть засобами масової маніпуляції. “Гріх” політичної “джинси” в суспільстві традиційно покладають на журналістів, головним чином – керівників ЗМІ. Для того, […]

Статті

ЗМІ Ківалова: сервільна журналістика ХХІ століття та меседжі «русского мира»

Оприлюднено

Історії одеських сайту «Репортер» та газети «Слово» чимось схожі. Починалися вони як проекти незалежної та якісної журналістики. Причому, сайт «Репортер» входив до найбільш популярних електронних видань регіону. Сьогодні згідно із дослідженням ІМІ, сайт «Репортер» контролює колишній регіонал Сергій Ківалов. Власниками газети «Слово» є створений і, фактично, очолюваний Ківаловим, Міжнародний гуманітарний університет (70%) та Н. Г. […]