Цінність медіа необхідно навчитись вимірювати

Пандемія коронавірусу довела, що цінність медіа зростає, але нам необхідно відшукати кращі способи, щоб її вимірювати. Своїми думками з цього приводу діляться фахівці Світового економічного форуму (World Economic Forum) Стефан Холл та Кеті Лі.

Карантинна практика дистанційної освіти показала: ми не прилаштовані до життя у медіасвіті

Коли складається та чи інша кризова ситуація, вона чітко знаходить больові точки нашого існування. І хоч іноді можна почути пафосне, що живемо ми в інформаційному суспільстві; що всі компʹютеризовані, діти – інформаційно грамотні; що медіасередовище для українців – освоєний простір, епідемія коронавірусу показала: це не відповідає реальності. Ми далекі від справжнього професійного віддаленого навчання, від елементарних медіаграмотності та медіагігієни.

Українські ЗМІ та Зеленський: скільки ще триватиме когнітивний дисонанс?

Як показують соціологічні дослідження, ця більшість (44%) все ще довіряє своєму президентові. І доки ці цифри продовжать бути значними, Зеленський та його команда цілком можуть продовжувати нехтувати стандартами професійної політичної комунікації.

Що писати, коли немає подій?

Коли на початку 90-х я працював у редакції новин Дніпропетровського обласного радіо, у нас була така собі старенька синя папка, до якої час від часу ми відкладали «вічні матеріали». Це робилося на випадок, коли в якийсь із днів буде замало подієвих повідомлень і випуск новин доведеться «розбавляти» чимось умовно актуальним.