«У тумбочці грошей немає». Як працює після роздержавлення найстаріша газета Харківщини

Інший погляд на гроші, розвиток онлайн-платформи, співпраця з громадами та участь у міжнародних грантових проектах – на цьому зосередилася харківська обласна газета «Слобідський край», яка минулого року пройшла шлях роздержавлення.

ЛОКАЛЬНІ ЗМІ В ТОТАЛЬНИХ ЗВ’ЯЗКАХ

Хто тільки не лає місцеву пресу: регіональна влада – за палку упередженість, місцева громада – за байдужу неінформативність, громадські активісти – за аморфну принциповість, експертне середовище – за безсоромне джинсування, за тотальну непрофесійність, за… Одначе, в умовах соціальної боротьби за символічний капітал і суспільне домінування локальні медіа артикулюють інтереси громади, маркують політичні процеси, включають регіон у глобальний інформаційний світ. Що маємо на виході – варто розглянути прицільніше.

Наталі Беліцер

Зусилля Зеленського були скоріше формальними, ніж мали практичну користь для України – експерт

Сто днів роботи Володимира Зеленського характеризувалися активними зустрічами і контактами з главами іноземних держав. Водночас ці зусилля були скоріше формальними, ніж мали практичну користь для України на світовій арені.

Пережити все. Як газета зі столітньою історією опинилася на межі існування

азета, яку редагувала ще Олена Пчілка, після роздержавлення ледь зводить кінці з кінцями. Редакція «Гадяцького вісника» (Полтавська область) однією з перших в Україні наважилася стати самостійною в рамках реформи комунальних ЗМІ. З дванадцяти журналістів-засновників у газеті залишилися тільки троє. У редакції розповіли про свої помилки при роздержавленні, цензуру часів Януковича та виклики конкурентного ринку.

КОМУНІКАЦІЯ З ДОНБАСОМ: думки щодо інформаційної політики

На фоні доволі бадьорих заяв нових політиків з обіцянками розв’язання ситуації війни і протистояння на Донбасі потреба в публічному обговоренні принципів політики української держави в цьому напрямі різко зросла. Проблема настільки болюча для всіх, що бачення шляхів виходу не можуть не бути надзвичайно контраверсійними. Від «відрізати і забути» до «боротись до перемоги за нашу землю і наших людей» з масою позицій між ними.

«Я готувалася до війни, але війни не було»: як роздержавлювалося «Слово правди» у Володимирі-Волинському

Редакція, у якій кожна працівниця має особистий кабінет, після роздержавлення виявилася збитковою. Але конкурентів у «Слова правди» майже немає. У місцевому супермаркеті газету купує ледь не кожен другий. Тому редакція шукає способи більше заробляти і йти в ногу з часом.