Лайфхаки від успішної мережі гіперлокальних медіа Волині та Рівненщини

6 червня, коли журналісти України святкують професійне свято, працівники «Районів» мають подвійне свято, бо з’явилися на світ саме п’ять років тому. Сподіваємось, успішний приклад та лайфхаки від мережі гіперелокальних сайтів, що розраховують на аудиторію мешканців Волині та Рівненщини, буде корисним тим регіональним медіа, які прагнуть розвитку.

Ми, насправді, не знаємо чому літні люди схильні до поширення дезінформації

Серед професійного медіасередовища вже стало звичайним спостереження, за яким літні користувачі інтернету, і соцмереж зокрема, поширюють значно більше фейків і дезінформації, ніж молодь. Але, справа в тому, що ми помиляємось, коли намагаємось пояснити природу цього феномену.

У пошуках “ДОМУ”

Верховна Рада 19 травня прийняла в цілому законопроєкт № 2521, який розширює дію державного телеканалу іномовлення UA|TV на тимчасово окуповані території (за це проголосував 231 народний депутат), а наступного дня президент України Володимир Зеленський заявив журналістам під час своєї прес-конференції, що «мешканці окупованих територій говорять спасибі» за новий телеканал «Дім».

Як журналістам візуалізувати свої історії під час пандемії

Як правильно працювати з даними та візуалізувати їх під час пандемії COVID-19? Як не ввести в оману читача і не нашкодити йому? Цим питанням була присвячена панельна дискусія на Датафест Тбілісі, що цього року відбувається онлайн. Фестиваль даних відвідали експерти Інституту демократії імені Пилипа Орлика – Микола Польовий та Наталія Стеблина.

Спілкування у стилі карантину: як працювати сьогодні з джерелами інформації?

Невелике опитування колег нагадало, які різні вимоги ставить до нас специфіка різних видів ЗМІ. Хоча немало проблем схожі для всіх: від доїзду на роботу до складності з відрядженнями.

Випробовування коронавірусом: одеські інтернет-ЗМІ та провідні джерела інформації

Майкл Шадсон, американський дослідник історії преси говорить, що є три ситуації, за яких «журналісти добровільно відступають від ідеї нейтральної подачі інформації». Це трагедії, ситуації, коли під загрозою опиняється суспільство чи ж національна безпека. Тим не менш, саме за таких часів суспільство потребує від ЗМІ якісної інформації, а не звичайного переказу прес-релізів, які випускає влада.

Чи можливий «великий карантин» на брехню?

«Великим карантином» можна називати в Україні період з 6-го до 24-го квітня з ймовірною його пролонгацією. Центральна влада 2 квітня аносувала про запровадження нових обмежувальних заходів. Пропонуємо вам деякі спостереження за реакцією на них у кількох львівських медіа.