В Ямполі вчилися розпізнавати медіаманіпуляції

Для мешканців Ямпільської, Свеської та Дружбівської об’єднаних територіальних громад навчання провела сертифікована за темою медіаосвіти тренерка, медіаекспертка Інституту демократії імені Пилипа Орлика, заслужена журналістка України Алла Федорина.

Редакції медіа на Екстернаті ІДПО дізналися як грамотно і красиво візуалізувати та «упакувати» контент

Останній модуль з запланованого в Екстернаті ІДПО навчання для локальних редакцій – «Дизайн і візуалізація даних» – завершився 23 липня 2021 року в Києві. Представники і представниці газет «Дружба» (Одещина), «Маяк» (Харківщина) і «Народна трибуна» (Житомирщина) мали змогу працювати із медіа тренером, доцентом кафедри журналістики Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича Романом Пазюком.

«Джинсувати чи монетизувати контент?»: у Полтаві обговорили ситуацію у місцевих медіа

Основними проблемами полтавських медіа є неналежно маркована реклама та офіціоз, а за дотриманням професійних стандартів місцеві ЗМІ посідають друге місце після Львівських видань. Такими є результати моніторингу регіональних ЗМІ, який проводить Інститут демократії імені Пилипа Орлика. Питання якості регіональної журналістики обговорили учасники медіа дискусії, що відбувалася у Центрі дослідження полтавської журналістики у Полтавському національному педагогічному університеті імені В. Короленка. У заході взяли участь аналітикиня ІДПО Наталія Стеблина, CEO cайту міста Слов’янська Валерій Гармаш, журналісти Полтавщини, фахівці кафедри журналістики. Медіа дискусія відбулася за сприяння Полтавського прес-клубу.

Фахівці правової допомоги освоюють мистецтво комунікацій

Міні-тренінг із медіаграмотності відбувся у Сумському місцевому центрі з надання безоплатної вторинної правової допомоги. Питань для обговорення було немало: хто з аудиторії є важливішим при донесенні інформації: клієнт чи потенційний клієнт? Як пояснити складне правове питання на своїй сторінці у соцмережах так, щоб зацікавити людину? Як розповісти про захід не сухо, а виразно? Про це та інше працівники Центру говорили з регіональною медіаексперткою Інституту демократії імені Пилипа Орлика Аллою Федориною.

Якщо газета не розвивається, вона потихеньку вмирає. Що слід робити, щоб вижити? Поради локальним виданням від Михайлини Скорик-Шкарівської

Наприкінці лютого чотири медіа, що вже третій місяць беруть участь в Екстернаті ІДПО, отримали заряд бадьорості від медіаменеджерки та тренерки Михайлини Скорик-Шкарівської, яка поділилась з редакторами сучасними напрямками розвитку видання, продемонструвала можливі перспективи і надала алгоритм роботи над помилками.

ІДПО виокремив чотирьох учасників майбутнього екстернату, а всім іншим зацікавленим пропонує долучатися онлайн

17 листопада експертна група Інституту демократії імені Пилипа Орлика визначила чотири редакції, які протягом шести наступних місяців візьмуть участь у фаховому медійному навчанні та отримають менторську підтримку тренерів-практиків задля розбудови та вдосконалення своїх газет та сайтів.