Комунікація

Моніторинговий звіт за січень-лютий 2020 року – Сумська область

Оприлюднено Залишити коментарОпубліковано в Звіти

Варто зазначити, що ЗМІ не вдаються до пропагандистських матеріалів, проросійських меседжів, фейків – всі ці критерії моніторингу відсутні у досліджених мас-медіа. Зберігається тенденція щодо невисокого відсотку замовних матеріалів. Водночас маємо значний відсоток офіційно-протокольних публікацій. Порівнюючи з квітнем, зазначимо, що видання за цей час так і не освоїли практики належним чином позначати матеріали, явно зроблені за домовленістю з органами влади для висвітлення її діяльності.

Комунікація

Моніторинговий звіт за січень-лютий 2020 року – Одеська область

Оприлюднено Залишити коментарОпубліковано в Звіти

Реформовані місцеві ЗМІ Одеського регіону прагнуть стати цікавими своїй аудиторії та враховувати її інформаційні потреби. Джерелом їхньої економічної спроможності стає реклама, яку вони досить часто не маркують, лояльність до місцевої влади, яка була надто помітною у попередні хвилі моніторингу, тепер дещо зменшується. Оскільки в досліджуваний період не відбувається активна підготовка до виборів, то помітно низькою є присутність в одеських місцевих ЗМІ політичної реклами та агітаційних матеріалів на сторінках видань, а також публікацій з ознаками замовності, що зорієнтовані на просування місцевих політичних сил та лідерів.

Комунікація

Моніторинговий звіт за січень-лютий 2020 року – Львівська область

Оприлюднено Залишити коментарОпубліковано в Звіти

В основі більшості журналістських публікацій – констатація факту і компліментарний його супровід. Без аналізу і критики, без альтернативних думок. Особливо відчутно це у матеріалах про діяльність районної та міської (у райцентрах) влади і територіальних громад, спроможних профінансувати висвітлення своїх здобутків. Як приклад, окремі сторінки Розвадівської, Миколаївської, Тростянецької громад у «Громаді».

Комунікація

Моніторинговий звіт за січень-лютий 2020 року – Харківська область

Оприлюднено Залишити коментарОпубліковано в Звіти

У січні було здійснено моніторинг роздержавлених медіа Харківщини: «Харьковские известия», «Слобідський край», «Обрії Ізюмщини», «Вісті Красноградщини», а також їхні сайти: izvestia.kharkov.ua, slk.kh.ua, obrii.com.ua, krasnograd.news. Період моніторингу 27 січня – 2 лютого 2020 року. Загалом проаналізовано у друкованих виданнях 162 публікації, в інтернет-виданнях 146 матеріалів. Усього – 308 робіт. Харківські реформовані медіа в цілому залишилися в […]

Комунікація

Моніторинговий звіт за січень-лютий 2020 року – Дніпропетровська область

Оприлюднено Залишити коментарОпубліковано в Звіти

За період з 27 січня по 2 лютого 2020 року експертна група ІДПО в Дніпрі дослідила контент чотирьох реформованих друкованих видань у Дніпропетровській області та їхніх Інтернет-сайтів – «Наше місто» (м.Дніпро), http://nashemisto.dp.ua/; «Степова зоря» (м.Петропавлівка), https://petropavlivka.city/; «Вісті Тернівки» (м.Тернівка), http://vistiternivki.com.ua/; «Червоний гірник» (м.Кривий Ріг), http://girnyk.com.ua/. Загалом було оцінено 190 публікацій в друкованих виданнях та 186 […]

Комунікація

Моніторинговий звіт за січень-лютий 2020 року – Чернівецька область

Оприлюднено Залишити коментарОпубліковано в Звіти

МОНІТОРИНГОВИЙ ЗВІТ (ЧЕРНІВЦІ. Січень-Лютий_2020) У лютому чернівецькі експерти оцінили 138 матеріалів у 4 роздержавлених газетах (трьох районних та однієї міської) та 51 матеріал на 2 сайтах. Всього – 189 матеріалів у регіоні. До аналізу залучено 34 матеріали Кіцманської районної газети «Вільне життя» (м Кіцмань), 44 – Новоселицької «Слово правди» (м. Новоселиця), 23 – Путильської «Карпати» (смт. […]

Джинса і напівправда передвиборчої журналістики в місцевій пресі – аналітичний моніторинговий звіт за червень 2019 (частина друга)

Оприлюднено Залишити коментарОпубліковано в Звіти

Онлайн видання виглядають менш заангажованим, більшість оцінок їх роботи вищі, ніж у друкованих видань. Інтернет видання приділяють більше уваги темі культури, діяльності правоохоронних органів, містять вдвічі менше джинси – 13,3% у порівнянні з 28,8% у газетах, і трохи краще дотримуються стандартів, зокрема мають 18% збалансованих матеріалів проти 16% таких у газетах.